fotogigen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kløe. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bra og artig bilde av tjelden! Gode farger og brukbart skarpt. Noe støy, men uten at det skjemmer så altfor mye. 4'er! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Klart og fint og et godt komp Personlig synes jeg fargene ble litt for kraftige....selv om jeg liker sterke farger Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ett noe anderledes fuglebilde. Komp skarphet er flott, men noe for kraftige farger. Burde ikke være støy med den iso-verdien du bruker. Har selv hatt D300 og mener å huske at den ikke hadde problem med den iso-verdien. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Synes det på grunn av situasjon og positur er et artig og godt bilde av tjelden til tross av støyen i fjøra, er heller ikke så sikker på om den støyen spiller så stor rolle om man ikke sitter kloss inntil skjermen. Fargene er en smule i overkant, en indikator på det er laven på steinen som nesten er blitt selvlysende - tror det kan være lurt å gjøre en justering etter hvordan den tar ut. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Stilig positur og et flott skudd!! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Fin-fin alternativ positur og eftertænksomt udtryk. Gode farver. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 takker, ja jeg må jammen ta å tone ned fargen noe.. takk for tipset! Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Flott situasjonsbilde av tjelden! Enig med dei andre når det gjeld fargane. Ville dempa fargane og heller auka kontrasten. Synes fjærdrakten er for grå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg