Voidhanger Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Kjøpte akkurat denne 48x/24x/48x/16x combi dvd leseren/cd-brenneren. Jeg kjøpte den bulk, da jeg har aldri har hatt noe problem med dette. Problemet oppstår når jeg prøver å brenne en cd i nero. Da får jeg følgende beskjed: "Sorry, this Nero version can only be used with the recorder it has been bundled with". Andre brenneprogram gjenkjenner ikke brenneren som annet enn cd-dvdleser. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Tyder på at du bruker en Nero-versjon fra en brenner du hadde før (som kanskje fulgte med PC'en). Prøv å laste ned Nero som demoversjon og se om det funker da. Hvis ikke, last ned den nyeste firmwaren til brenneren (søk på Google, har desverre ingen link). Om ingenting funker, kan du prøve å laste den nyeste ASPI-driveren fra Adaptec (http://www.adaptec.com), tror jeg. Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Installerte Nero 6, og etter det har alt gått knirkefritt. Takk for svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå