Thore Raaen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Blåmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 du har virkelig dreisen på desse små fuglene.. her synset jeg det ser ut som fokus treffer mest på kroppen og ikke på hodet.. men det er alikevel så bra at de fleste vil nok ikke se det.. bakgrunn, komp .. alt sitter perfekt.. hvordan gjør du det? bruker du skjul? hvor langt ifra sitter du? jeg regner med at du forer? har selv kjøpt meg kamotelt og skal lage foringsplass i helgen.. har du noe tips? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Flott igjen fra deg dette! Liker at fokusen sitter jevnt over hele fuglen. Fine farger og god skarphet. Grei komp er det jo også! 5'er herfra! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 du har virkelig dreisen på desse små fuglene.. her synset jeg det ser ut som fokus treffer mest på kroppen og ikke på hodet.. men det er alikevel så bra at de fleste vil nok ikke se det.. bakgrunn, komp .. alt sitter perfekt.. hvordan gjør du det? bruker du skjul? hvor langt ifra sitter du? jeg regner med at du forer? har selv kjøpt meg kamotelt og skal lage foringsplass i helgen.. har du noe tips? Takk for kommentaren Angående fotograferingen så sitter jeg 2,3m ifra den lille pinnen som de sitter på . Avstand til bakgrund er ca 10m. Komp tar jeg i PS. Bruker min zoom på ca 200-250mm litt avhengig av hvor stor fuglen er. Jeg sitter i skjul med mating ganske nærme pinnen, ca70cm.Og så må man ha en god porsjon tålmodighet. Da er det bare å ønske lykke til og jeg ser frem til mange fine fuglebilder. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 God gjengivelse av fuglen, så nær som nebbet som mangler litt av den skarpheten som er på resten. Tror jeg ville fjernet matresten på det samme nebbet. På tross av at det er en god gjengivelse synes jeg det mangler noe for at det skal ble mer enn ordinært, og tipper det har med det lyset du hadde til rådighet denne dagen. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Perfekt blåmejse - ville måske klone frøet i næbbet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 tusen takk Thore!! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Særdeless vakkert Blåmeisfoto!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg