Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Merkbar forskjell på VW Caddy 69hk, 102hk og 105 hk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er liten tvil om at 69hk går ut i og med jeg tror den er uten turbo, diesel uten turbo er ikke noe særlig for og si det pent.

 

Ellers er tilstand og servicehefte viktig, det kryr av hardt brukte leasingbiler der ute, sjekk også utstyrsnivå og ikke ta for gitt at ting er med, mange av disse er solgt på lav pris og da skreller man bort det man kan.

Lenke til kommentar

Vi har 2 caddy'er og det er lite småplukk på de. Eneste er at vindusviskermotoren har blitt ødelagt 3 ganger det siste året, ellers så er det foringer i forstillingen som ryker fort. Skal dog sies at disse bilene blir kjørt HARDT!

 

Til vanlig bybruk er 2hjulsdrift mer enn nok. Jeg jobber for en pizzasjappe så vi kjører de mest utrolig steder med disse bilene (latskap lenge leve) og jeg har enda til gode med å sitte skikkelig fast. Særlig hvis du har et sett med hurtigkjettinger så skal det faktisk veldig mye til for å stoppe deg.

 

Kan også nevne at bilene nå er fem år gamle og har gått 170 000km.

 

 

 

Lenke til kommentar

Veldig + også!

 

Den er også, imotsetning til veldig mange andre kassebiler veldig god å kjøre i, lite å si på byggekvalitet her. Eneste som er noe å si på er at jeg som er 183 sitter med setet helt i veggen, og må ha armene nesten helt utstrakt for å rekke frem til rattet (er ikke mulig å dra rattet langt nok ut). Men jeg hadde allikavel ikke hatt noe problem med å kjøre den på en langtur.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...