Gå til innhold

PCMAX tar kaka... de luxe

Anbefalte innlegg

Bestilte for en tid tilbake noen pc-deler fra pcmax.no. Ombestemte meg ca en halvtime etter bestilling, da jeg leste forferdelige ting om dem her på forumet.

Jeg skrev mail, og prøvde å ringe. Ingenting funka. Nå i uka som var fikk jeg endelig pakken. Førsteinntrykket av eska var uproft uproft og atter uproft.

Eska til kabinettet så ut som om den var blitt sendt fra toppen av mount everest og til base camp på enkleste måte (kaste den utenfor).

Kabinettet hadde riper rundt kontaktene bak, hvilket tyder på at den var brukt. Skruene til kabinettet manglet. (samtlige)

Det var til og med støv på vifta i psu... (say no more!)

Så kom vi til hovedkortet (msi k7n420 m onboard grafikk). Jeg planla å kjøre en XP1800 (jiuhb) på litt mere enn standard på dette og tenkte dermed at artic silver under chipsett ribba var på sin plass...

Tok av chipsett ribba.... og gjett hva som var der.... JODA, artic silver...

Ugler i mosen her.

Hvorfor i helvette kan de ikke plage noen andre som ikke oppdager ablegøyene deres heller?

Noen som jobber for pcmax her? Kontakt meg på privaten for avtale om møtested/tidspunkt. (ja, de skal ha juling)

DrE (SUR og sint, og ikke minst skuffet over dårlig behandling)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan du jo sende en hoeflig mail til dem med linken til denne posten, og spoerre dem om du kunne faatt lov til aa levere tilbake kabinettet / eventuellt byttet det i noe annet du trenger.

Ellers blir're grinning og tenners gnissel. Du faar holde oss oppdatert, saa tar du litt hevn med aa gi dem daarlig reklame samtidig.

Peace.

Lenke til kommentar
Returnere varene og vente hvor lenge på at de skal betale? Tror faktisk ikke de betaler meg tilbake heller....

DrE

Ikke ha så store forhåpninger... De svarer ikke på mail eller telefon, de returnerer ikke varer, de betaler ikke tilbake penger og de er i bunn og grunn ubrukelige på stort sett alle fysisk mulige måter. Slik var det hvertfall for meg. De skylder meg et stk 9500 kort, og det har jeg ventet på i 6 måneder nå. Tviler egentlig bittelittegranne på at jeg noensinne kommer til å se noe til det.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Stakar PCMAX... de var jo så gode før. Prisen var billig, og jeg fikk topp service der. Men det var da jeg kjøpte Duron 600 og Duron 700... så det begynner å bli litt siden.

Det må jo ha skjedd noe med den butikken, har eieren gitt opp? Skjedd noe med livet hans? Eierskifte? Et eller annet må det ha skjedd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...