Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Monster Beats Solo HD, bedre bass og klarere lyd i høyre øre? What to do?

N1ko

Anbefalte innlegg

Kjøpte med Monster Beats By Dre Solo HD på Komplett's timesalg, og har vært fornøyd med de så langt, men nå i det siste har jeg fått for meg at lyden er bedre i høyre øre.:(

Det virker som om bassen er bedre og lyden er klarere i høyre øreklokke, og dette merker jeg når det f.eks spilles høye toner og de skurrer i venstre, men ikke høyre osv. Har prøvd å bytte side på headsetet, og samme det blir samme greia, så er ikke det at jeg hører dårligere på venstre øre. :p

Dette har endt med at jeg bruker Left/Right dialen i PowerAmp (Android, HTC desire) og stilt den noe mot venstre. Ulempen med dette er at det senker den generelle lydkvaliteten, og mange stereoeffects blir ødelagt.

Kan også huske at jeg ikke hadde volumet på (nesten) fullt før, slik jeg har nå, så enten har jeg fått dårligere hørsel, eller så har det faktisk skjedd noe.

Jeg har tenkt på å sende de i retur, men er veldig redd for at Komplett/Monster sier det ikke er noe galt med de, og sender de tilbake sammen med ei svær regning.

En annen ting er at hvis jeg lager vakum inni øreklokkene med håndflata, så spraker (selve plasten høytalerellementet er laget av) venstre øre relativt mye mer en i høyre øre, hvor det nesten ikke spraker..

Hva burde jeg gjøre? :( Noen ideer om hva jeg skal gjøre for å "bevise" at det er noe galt med de, eller tror dere de som sjekker de ikke er så nøye, og bare sender meg nye? :p

Takk for alle svar,

N1ko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...