SuperSjantis Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hey, jeg har nettopp laget to Deadric Sword(onehandere), og sliter med å kunne equippe begge med et trykk. Jeg har lagt til sverdene som favourite, men når jeg får opp lista står det "Deadric Sword(2)", og jeg får ikke satt på både Rklikk og Lklikk. Uansett hva jeg prøver å binde til er det kun et sverd som blir equipped, mens den andre hånden står tom :/ Hvordan gjør dere det når dere bruker to våpen, hvis dere går fra en spell og skal equippe begge våpnene igjen? Endret 25. november 2011 av Reap Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 du må klikke på de med høyere og ventre museknapp, skal stå <LR> ved siden av våpenet når du har gjort det rett. du kan ikke bruke keybindings 0-9 på dual wielding. hvis det likevel ikke funker så har jeg ikke peiling. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Problemet er når du improver weapons. Da blir det ene borte fra favorittlisten når du equipper ett av dem. Må derfor inn i menyen og equippe dem manuelt hver gang. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du må evt. gå via inventory skjermen og sette dem på plass der. Spillet pauses jo uansett om du trykker q eller i, men blir noen ekstra klikk med i ... Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du må evt. gå via inventory skjermen og sette dem på plass der. Spillet pauses jo uansett om du trykker q eller i, men blir noen ekstra klikk med i ... du kan binde favorites til tallene 0-9 da trenger du ikke pause spillet. fungerer ikke med dual wield derimot. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du må evt. gå via inventory skjermen og sette dem på plass der. Spillet pauses jo uansett om du trykker q eller i, men blir noen ekstra klikk med i ... du kan binde favorites til tallene 0-9 da trenger du ikke pause spillet. fungerer ikke med dual wield derimot. Numpad funker også. Selv så hadde jeg to steel maces i staren av spillet, hver gang jeg trykket to ganger på hotkeyen til den ene macen så kom automatisk den andre opp også slik at man kunne DW. Dette funker nok kun om man har to identiske våpen men. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du må evt. gå via inventory skjermen og sette dem på plass der. Spillet pauses jo uansett om du trykker q eller i, men blir noen ekstra klikk med i ... du kan binde favorites til tallene 0-9 da trenger du ikke pause spillet. fungerer ikke med dual wield derimot. Numpad funker også. Selv så hadde jeg to steel maces i staren av spillet, hver gang jeg trykket to ganger på hotkeyen til den ene macen så kom automatisk den andre opp også slik at man kunne DW. Dette funker nok kun om man har to identiske våpen men. Det funker kun med unimproved weapons. Når du gjør improvement via smithing slutter det å fungere Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Du må evt. gå via inventory skjermen og sette dem på plass der. Spillet pauses jo uansett om du trykker q eller i, men blir noen ekstra klikk med i ... du kan binde favorites til tallene 0-9 da trenger du ikke pause spillet. fungerer ikke med dual wield derimot. Numpad funker også. Selv så hadde jeg to steel maces i staren av spillet, hver gang jeg trykket to ganger på hotkeyen til den ene macen så kom automatisk den andre opp også slik at man kunne DW. Dette funker nok kun om man har to identiske våpen men. Det funker kun med unimproved weapons. Når du gjør improvement via smithing slutter det å fungere Riktig. Begge sverdene har jeg mekka legendary på, så det er umulig å få hotkey til DW -.- Håper virkelig dette fikses i neste patch, da det er vilt irriterende å må gå i inventory hver bidige gang jeg har healet meg selv-.- Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Håper virkelig dette fikses i neste patch, da det er vilt irriterende å må gå i inventory hver bidige gang jeg har healet meg selv-.- man trenger da ikke å gå inn i inventory hver gang man skal equippe DW. Merk sekundærvåpenet ditt som favoritt og ta opp favorittlisten ingame og høyreklikk på våpenet i listen. Hvis du gjør dette ofte vil alltid markøren være over dette våpenet slik at du bare trenger å gjøre ett kjapt tastetrykk uten å scrolle ned. Endret 26. november 2011 av Tørriss Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Håper virkelig dette fikses i neste patch, da det er vilt irriterende å må gå i inventory hver bidige gang jeg har healet meg selv-.- man trenger da ikke å gå inn i inventory hver gang man skal equippe DW. Merk sekundærvåpenet ditt som favoritt og ta opp favorittlisten ingame og høyreklikk på våpenet i listen. Hvis du gjør dette ofte vil alltid markøren være over dette våpenet slik at du bare trenger å gjøre ett kjapt tastetrykk uten å scrolle ned. Er annerledes når man DW'er med identiske våpen, som i tillegg er enchanta :/ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har dobbel Blade of Woe som er smitha til legendary eller exquisite (husker ikke helt), og jeg trykker 1 for å bytte tilbake til dobbel Blade of Woe etter jeg har brukt buen min, uten problemer. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er annerledes når man DW'er med identiske våpen, som i tillegg er enchanta :/ Løses ganske enkelt ved å sette to forskjellige enchants på våpene. Jeg har 2x Daedric Swords, ene med Absorb health/Paralyze, den andre med bare Paralyze, begge er i listen hos meg. (PS3) Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Er annerledes når man DW'er med identiske våpen, som i tillegg er enchanta :/ Løses ganske enkelt ved å sette to forskjellige enchants på våpene. Jeg har 2x Daedric Swords, ene med Absorb health/Paralyze, den andre med bare Paralyze, begge er i listen hos meg. (PS3) Det er ikke det som er problemet. Jeg kan binde knappene på våpnene fra favorittlisten, men når jeg trykker de knappene for å sheath/unsheathe våpnene, så går bindingene bort, og jeg må re-binde. Dette er et kjent problem, og kan ikke løses før neste patch. Jeg setter tråden som løst til patchen kommer, så oppdaterer jeg førstepost. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Er annerledes når man DW'er med identiske våpen, som i tillegg er enchanta :/ Løses ganske enkelt ved å sette to forskjellige enchants på våpene. Jeg har 2x Daedric Swords, ene med Absorb health/Paralyze, den andre med bare Paralyze, begge er i listen hos meg. (PS3) Det er ikke det som er problemet. Jeg kan binde knappene på våpnene fra favorittlisten, men når jeg trykker de knappene for å sheath/unsheathe våpnene, så går bindingene bort, og jeg må re-binde. Dette er et kjent problem, og kan ikke løses før neste patch. Jeg setter tråden som løst til patchen kommer, så oppdaterer jeg førstepost. Faktisk så løste han der problemet ganske så elegant. Hvis du har 2x like improved swords equipped. Så forsvinner det ene fra favorittlisten når du equipper ett av dem. Mens hvis du har 2 forskjellige enchants på dem, så vil spillet betrakte dem som 2 forskjellige entries i stedet for 2 av samme. Og du kan legge begge til i favorittlisten hver for seg. Du må fremdeles trykke på Q for så og equippe våpnene hver for seg fremfor bare å binde dem til 1 og 2 eller begge til samme knapp. Men du slipper å gå inn i inventory for å finne våpnene der. Endret 29. november 2011 av GBBerg Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Faktisk så løste han der problemet ganske så elegant. Hvis du har 2x like improved swords equipped. Så forsvinner det ene fra favorittlisten når du equipper ett av dem. Mens hvis du har 2 forskjellige enchants på dem, så vil spillet betrakte dem som 2 forskjellige entries i stedet for 2 av samme. Og du kan legge begge til i favorittlisten hver for seg. Du må fremdeles trykke på Q for så og equippe våpnene hver for seg fremfor bare å binde dem til 1 og 2 eller begge til samme knapp. Men du slipper å gå inn i inventory for å finne våpnene der. Jeg glemte vel å nevne i nest siste post at jeg har to forskjellige enchants, så de ligger hver for seg i favorittlisten. Det løser fortsatt ikke problemet, som er uløsbart Nettopp å binde DW til`èn knapp. Uansett, takk for forslagene, selv om det var nytteløst(ettersom jeg glemte å nevne det selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå