Bonna86 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Du ønsker deg ikke smør da, du som driver med lavkarbo? Nei. Bruker lite smør. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nytt skateboard kanskje, men jeg får nok penger som vanlig, så da blir det innkjøp av brett. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Skinnhansker. Parkas tror jeg. Eeeh. At de jeg gir gaver til blir like glad for dem som jeg håper. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Bacon. Mye bacon. http://www.youtube.com/watch?v=OZitgtlE9bI Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg vet faktisk ikke, bortsett fra litt ting til bilen. CD-spiller, ISO-kontakt og brakett for å holde spilleren. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Etter gjensyn med min gamle venn, masse magic kort! O_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå