m_8 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Sånn soloppgang-vekkeklokke. awesome Er det wake opp ligt du mener? Ja Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ei søt jente som jeg kan kline med på nyttårsaften! Over til de enklere ønskene, en spesiell barberhøvel, lommebok, vekkerklokke og et par bøker. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Snø <3 PC deler 24" skjerm Skyrim Penger. Også får jeg garantert godlukt, deodorant, bjørn borg og andre småting av tanter osv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Penger på Sparekontoen. Trenger penger til både bil og lappen. Endret 26. november 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Ei søt julenisse som finsliper trombonen, hadde ikke vært feil . Men til mer realistisk er det spill på menyen. Alt det jeg kunne hatt til jul har jeg allerede fått for lenge siden. Endret 26. november 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Battlefield 3, kortholder, undertøy (diesel,D&G,Calvin Klein), ny PS3 kontroller. Hmm, thats about it for now. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er noen som ønsker seg søppelposer Det sto på netet at det var noen som ønsket seg sånne svarte søppelposer ÅÅÅh det er synd at jeg ikke finner en lenke til nettsiden. 3 Jeg sitter her og er lamslått jeg mener søppelposer til jul Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 ønsker meg no forskjellige bøker, et spill og.. ja. dett var dett egentlig. jeg har telefon, pc, og ting jeg ellers trenger. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg ønsker meg et godt nytt år. Må nok skuffe deg, men du får nok ikke te til jul! Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Også får jeg garantert godlukt, deodorant, bjørn borg og andre småting av tanter osv. FÅR du Bjørn Borg? Visste ikke at han var til salgs. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Jeg ønsker meg denne http://www.coolstuff.no/Fridge-Locker Og Being Human sesong 2. Endret 6. desember 2011 av direkte Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Av materielle ting så tror jeg faktisk jeg har absolutt ALT. Kan faktisk ikkekomme på noe jeg ønsker meg avmaterielle ting over hodet... Liker ikke å ønske meg materielle ting, for jeg er veldig kresen pådetområdet, og dermed så ender det met at jeg får ting som jeg alikevel bytter. Men noen klær og gensere samt gavekort kommer sef. godt med. Hvis noen jeg kjenner leser dette: *ehm.. gavekort fra...HOST!... Japan Photo...plystre plystre....* Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Også får jeg garantert godlukt, deodorant, bjørn borg og andre småting av tanter osv. FÅR du Bjørn Borg? Visste ikke at han var til salgs. Bjørn Borg boxere morroklumpen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ønsker meg sommer. 1 Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ønsker meg sommer. Ønsker meg mer snø. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Vet egentlig ikke, fikk en par snowboardstøvler idag da. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 - Modern Warfare 3 (PS3) - Steelseries Siberia V2 Orange - Sokker - Penger - Gavekort på elektroniske butikker - En PS3 kontroll - T-skjorte som kan brukes på trening - Parfyme Det var vell alt! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vel, utenom en felles ønskeliste til min mann og meg, så ønsker jeg meg: Penger Fjernkontroll til Nikon speilreflekskamera CSI: Unsolved (spill Nintendo DS) Den digitale festning av Dan Brown (bok) Skynd deg å elske av Laila Lanes (bok) En himmel full av stjerner av Knut Nærum (bok) Monster av Knut Nærum (bok) Frisk med lavkarbo: Lavkarbo frokost og lunsj av Sofie Hexeberg (bok) Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (bok) Friskere fremtid av Terje Sandberg Mat for livet av Fedon A.Lindberg Kjernesunn julemat av Ninka-Bernadette Mauritson, Morten Mauritson, Heidi Bachmann Din lavkarbo-kokebok av Nicola Graimes Ferry food av Bjørn Ferry The Sims 3: Fast Lane Stæsj (pc-spill - utvidelsespakke til The Sims 3) The Sims 3: Barnacle Bay (pc-spill - utvidelsespakke til The Sims 3) Perfectly Clear av Jewel (CD) Lenke til kommentar
LFL Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vel, utenom en felles ønskeliste til min mann og meg, så ønsker jeg meg: Penger Fjernkontroll til Nikon speilreflekskamera CSI: Unsolved (spill Nintendo DS) Den digitale festning av Dan Brown (bok) Skynd deg å elske av Laila Lanes (bok) En himmel full av stjerner av Knut Nærum (bok) Monster av Knut Nærum (bok) Frisk med lavkarbo: Lavkarbo frokost og lunsj av Sofie Hexeberg (bok) Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (bok) Friskere fremtid av Terje Sandberg Mat for livet av Fedon A.Lindberg Kjernesunn julemat av Ninka-Bernadette Mauritson, Morten Mauritson, Heidi Bachmann Din lavkarbo-kokebok av Nicola Graimes Ferry food av Bjørn Ferry The Sims 3: Fast Lane Stæsj (pc-spill - utvidelsespakke til The Sims 3) The Sims 3: Barnacle Bay (pc-spill - utvidelsespakke til The Sims 3) Perfectly Clear av Jewel (CD) Du ønsker deg ikke smør da, du som driver med lavkarbo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå