Wiciwato Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Heisann sveisann. Jeg går Medialinja 3. året nå og syns det kanskje var på tide å få høre hva dere syns om det jeg filmer. Det handler da om Storebrands Ungdomsforsikring som dekker absolutt alt og selve reklamefilmen er 60 sekunder. Alt ble filmet med Nikon D7000 og Sigma 10-20, RØDE mikrofon, hvis det er av interesse. Kjør på med kritikk (og ros) så godt dere kan, jeg trenger alt jeg kommer over for å bli bedre i det jeg holder på med. Snurr film! Endret 24. november 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 - Det var alt for tydelig at det kun ble brukt et kamera, da dialogene virket veldig tilklippet. - Innholdet i denne "reklamefilmen" kunne godt blitt presset ned i en 20 sekunder. - De to panoreringene mot venstre, rett etter hverandre i begynnelsen av filmen, føltes merkelig. - Hadde du hatt en aldri så liten monolog på begynnelsen, så hadde jeg kanskje skjønt at det var kjærlighetssorg fyren hadde. I stedet ga filmen ingen mening før etter 45 sekunder - og da var jeg allerede lei. - På slutten av filmen (når kamera filmer fra bakken og opp mot skyene) skulle du for all del brukt tripod. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Utydelig lyd, hørte såvidt hva han gutten sa. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Takker for tilbakemelding! Og jeg er forsåvidt enig i det dere sier, man blir litt blind på det man lager og tror at publikum ser det slik du ser det. Det er derfor jeg trenger dere, blant annet. Neste prosjekt er musikkfilm, så da blir det mer fokus på kinematografien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå