Harald Gjerholm Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Kveld på Tenerife Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ferien nærmer seg og jeg gleder meg opp litt med minner fra fjorårets tur. Håper på mange fine fotomuligheter. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 God ferie Harald.! Du for ta flere kveldstemninger for denne ble jo flott. Kanskje litt mørk i venstre side, kunne også kuttet litt på venstre side Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Greit kveldsbilde dette! Muligens noe for mørkt ute til venstre. 3'er! (Skal akkurat til å bestille neste sommers sydentur - Rhodos muligens.....) Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Nydelig stemningsbilde.Tenerife er den frodigste av canari øyene etter mitt syn.God tur!!! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Flotte farveskift og roligt hav - god ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg