Edderkopp Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hei ! Jeg er en 19 år gammel jente som er i veldig dårlig fysisk form. Jeg er 1,73-74 høy og er litt undervektig. Spinkel. Jeg har lenge hatt lyst til å bli i bedre form, men uten å miste mer vekt. Siden målet mitt egentlig er å legge på meg litt. Jeg har tenkt litt på styrketrening, men jeg har liksom ikke nok motivasjon til å starte ordentlig og komme inn i en rutine. Og nå lurer jeg på om jeg ikke skal prøve å starte opp meg litt tøyning for å bli mykere [Er sykt stiv i hele kroppen]. Så hva er fordeler/ulemper? Burde jeg trene i tillegg? Hvordan skal jeg varme opp hvis jeg helst vil unngå jogging og hvis jeg ikke har treningsapparater tilgjengelig? Også lurer jeg på om dette opplegget er greit å starte med? Her er det. Håper det ikke ble for mange spørsmål. Men takk på forhnd for svar. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Du bør først og fremst trene og ha kalorioverskudd(spise mer). Videre er det fint å tøye ut etter trening hvis du vil bli mer fleksibel. Det går også an å tøye ut når en sitter hjemme og ser på tv eller lignende, men det er viktig å gjøre det forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå