Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Focus Magazine May 2011, hvorfor er ikke eksamensoppgavene de samme som forbredelseshefte?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal ha Focus Magazine May 2011, som tentamen går nå i 10.klasse. Jeg fant denne tråden_

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1343544&st=0 .

Forbredelseshefte i tråden er helt identisk med det jeg fikk :O

Linken til forberedelsesheftet er: Forberedelsesheftet

Passordet er: ManDelaV11%

Det betyr derfor at jeg nok får de samme eksamensoppgavene som fjorårets eksamen, inne i tråden fant jeg en link: https://www.diskusjon.no/index.php?

Disse eksamensoppgavene tror jeg vi får. Fordi i tråden er det mange andre som har fått disse, men problemet er at når jeg ser i eksamensoppgavene skal man velge mellom:

3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 3F. Mens i forbredelseshefter er det A1, A2, og A3. Jeg stussa fordi i tråden var det folk som fikk akkurat den eksamenen, med samme forbredelseshefte?

Tror dere jeg får den eksamenen? Og, hvorfor er det 3A, 3B, 3C...istedenfor A1, A2, A3??

Endret av Noreply
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke den før Torsdag, for vi har dessverre To Norsk tentamener på Tirsdag og Onsdag. Disse tentamene finner jeg ennå ikke eksamensoppgaver for.

Karina, vis du har tips eller noen besvarelser vil jeg gjerne at du kommer med dem :) Vil så gjerne ha 5+ på Engelsk tentamen. Dette er sjangsen min.

Ja, forsto det nå ;) . Har sjekka litt på Eng tentamen tråden. Men forsatt, vis du har tips eller noen besvarelser hadde det vært fint om du hadde sendt på PM.

Lenke til kommentar

Har ikke den før Torsdag, for vi har dessverre To Norsk tentamener på Tirsdag og Onsdag. Disse tentamene finner jeg ennå ikke eksamensoppgaver for.

Karina, vis du har tips eller noen besvarelser vil jeg gjerne at du kommer med dem :) Vil så gjerne ha 5+ på Engelsk tentamen. Dette er sjangsen min.

Ja, forsto det nå ;) . Har sjekka litt på Eng tentamen tråden. Men forsatt, vis du har tips eller noen besvarelser hadde det vært fint om du hadde sendt på PM.

Hei, jeg går også i tiende klasse og vi skal ha tentamen imorgen i likhet med Osloskolene. Jeg tror ikke vi får samme oppgavesett siden det allerede er gitt på tentamen, men hvis man øver på å lage sin egen mening av hver tekst i A delene. Er dette klokt. Nå er det en dag igjen, så jeg bruker mest tiden på repetere sjanger og lese igjennom tekstene.

Ett tips: Bruk varierende bindeord. Dette kan være avgjørende hvis du satser på en 5+ eller 6 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...