NJW1609 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hei jeg mista min iPad fra bordet som var halv meter høy, den har ingen riper eller skader, men jeg lurer på om det kan komme skadde på systemet ettervært Lenke til kommentar
Nougatti Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvilke skadde skulle komme på systemet? Lenke til kommentar
darket Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Med litt uflaks kan du ødelegge hele produktet ved et slikt fall. Anbefaler at du tar litt mer vare på produktet. Lenke til kommentar
NJW1609 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Smart cover funka bedre en det jeg trodde i allefall Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Går fullstendig an å slå løs noe komponent eller noe i telefonen, vil jeg tro. Har mistet en nokia n97 i bakken og hatt mikrofonen løsnet pga det uten at telefonen viste merker av fallet utenpå. Men du merker vel slikt ganske fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå