Jassogitt Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 MEN! Det viste seg at den smakte MER av det som smaker vondt med plantemargarin!! skikkelig skuff Plantemargarin ar da aldri smakt vondt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da har det begynt å poppe opp forumtråder med tilbud om svartebørs smør. 1 kilo for 400 svenske , høres da ut som et fantastisk tilbud , men tror nok vedkommende må ta det på markedet og ikke direkte i forumet hehe Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg var på butikken nå nettopp og fant en pakke ekte meierismør. Tenkte jeg skulle bake lussekatter, men kansje jeg skal annonsere den på finn.no i stedet? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det velger du selv Kapital eller julekos med EKTE ? ! ? meierismør Det ser ikke så forferdelig lukrativt ut med tanke på spekuleringen via finn.no, smørannonser fra forrige uke ligger der fortsatt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fant ut det samme. Jeg baker. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Colbert tar opp problemet. Det er ganske sjeldent å se Norge der. http://www.colbertnation.com/the-colbert-report-videos/404098/december-12-2011/norway-s-butter-shortage?xrs=share_copy Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det ser ikke så forferdelig lukrativt ut med tanke på spekuleringen via finn.no, smørannonser fra forrige uke ligger der fortsatt Er det denne annonsen du tenker på? http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=10016262 G 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ja , de er ganske like disse annonsene Denne fyren skal ha 1000 kroner for en halv kilo . han har 4 pakker så det er nok til noen runder julebakst til de i ytterste nød. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32192657 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Jeg fikk faktisk tak i 2 pakker på 250g nå i dag. Det lå 12 pakker der, men siden jeg har høy moral og også unner andre å få noe, så nøyde jeg meg med to pakker. Det som blir litt ille for de som har tenkt på videresalg er dersom det nå kommer tilbake smør i nok mengder til at de fleste får tak i litt. Det blir mye harskt smør på vårparten. Endret 13. desember 2011 av tomkjetil Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg forstår veldig godt at folk vil bruke ekte smør i stedet for margarin, men det jeg ikke forstår er hvorfor de ikke lager smør selv med fløte i stedet for å betale i dyre dommer for Tine-smør. Mitt inntrykk er at det hovedsakelig er de som er interessert i matlaging som absolutt skal ha skikkelig smør, og disse bør klare å piske litt kremfløte. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Glad jeg ikke spiser smør. Jævla hysteri :!: :!: Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Glad jeg ikke spiser smør. Jævla hysteri :!: :!: Du er mest sannsynlig bare en umoden tenåring som ikke vet hvordan mat lages fra bunnen av. 1 Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Glad jeg ikke spiser smør. Jævla hysteri :!: :!: Du er mest sannsynlig bare en umoden tenåring som ikke vet hvordan mat lages fra bunnen av. Uten smør stopper Norge? Det er kun pensjonister og tradisjonalister som trenger smør for å kunne fungere i hverdagen... eller i Jula 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Er mye importert smør feks i Kiwihyllene og på obs. Kjøpte en pakke fransk Gourmet smør for bare 20kr. Skal prøve det til biffen i morgen tror jeg.. (Edit: Man steker ikke helgens biff i margarin, da må man ha SMØR, man lager heller ikke saus av margarin, SMØR må til. Ellers kan man jo bruke margarin eller olje til hverdags. Jeg steker helgens kjøtt i en blanding av smør og solsikkeolje etter tips fra en kokkemester fra fjernsyn. Da blir det skikkelig smak på varene. Endret 15. desember 2011 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Glad jeg ikke spiser smør. Jævla hysteri :!: :!: Du er mest sannsynlig bare en umoden tenåring som ikke vet hvordan mat lages fra bunnen av. Fin konklusjon av en oldis. Hvis du skal ha julebakst til kaffen får du kjøpe deg en boks med fløte å lage smøret ditt selv. :!: :!: Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Glad jeg ikke spiser smør. Jævla hysteri :!: :!: Du er mest sannsynlig bare en umoden tenåring som ikke vet hvordan mat lages fra bunnen av. Fin konklusjon av en oldis. Hvis du skal ha julebakst til kaffen får du kjøpe deg en boks med fløte å lage smøret ditt selv. :!: :!: Hvor vanskelig kan det egentlig være å forstå at smør er et grunnprodukt, og margarin noe helt annet? Oldis over 30 år? Jo, jo.....I og for seg. Lenke til kommentar
DeadmauS Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Amerikanske komikere gjør narr av smørkrisa vår.. Heller smørkrise enn pengerkrise Endret 15. desember 2011 av DeadmauS Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Glad jeg ikke spiser smør. Jævla hysteri :!: :!: Du er mest sannsynlig bare en umoden tenåring som ikke vet hvordan mat lages fra bunnen av. Fin konklusjon av en oldis. Hvis du skal ha julebakst til kaffen får du kjøpe deg en boks med fløte å lage smøret ditt selv. :!: :!: Hvor vanskelig kan det egentlig være å forstå at smør er et grunnprodukt, og margarin noe helt annet? Oldis over 30 år? Jo, jo.....I og for seg. Hvor vanskelig er det å lese på innholdslista på smørpakken? Du får ta deg en tur til optikeren hvis det blir vanskelig oldboy. :!: Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Glad jeg ikke spiser smør. Jævla hysteri :!: :!: Du er mest sannsynlig bare en umoden tenåring som ikke vet hvordan mat lages fra bunnen av. Fin konklusjon av en oldis. Hvis du skal ha julebakst til kaffen får du kjøpe deg en boks med fløte å lage smøret ditt selv. :!: :!: Hvor vanskelig kan det egentlig være å forstå at smør er et grunnprodukt, og margarin noe helt annet? Oldis over 30 år? Jo, jo.....I og for seg. Hvor vanskelig er det å lese på innholdslista på smørpakken? Du får ta deg en tur til optikeren hvis det blir vanskelig oldboy. :!: Jeg kommer ikke til å oppgi hvor gammel jeg er her inne, men jeg er i hvert fall under 45..... Jeg vil ikke bli identifisert.. Mellom 30 og 45. Forresten, du kommer også til å våkne opp en dag og innse at du har blitt over 30. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Glad jeg ikke spiser smør. Jævla hysteri :!: :!: Du er mest sannsynlig bare en umoden tenåring som ikke vet hvordan mat lages fra bunnen av. Fin konklusjon av en oldis. Hvis du skal ha julebakst til kaffen får du kjøpe deg en boks med fløte å lage smøret ditt selv. :!: :!: Hvor vanskelig kan det egentlig være å forstå at smør er et grunnprodukt, og margarin noe helt annet? Oldis over 30 år? Jo, jo.....I og for seg. Hvor vanskelig er det å lese på innholdslista på smørpakken? Du får ta deg en tur til optikeren hvis det blir vanskelig oldboy. :!: Jeg kommer ikke til å oppgi hvor gammel jeg er her inne, men jeg er i hvert fall under 45..... Jeg vil ikke bli identifisert.. Mellom 30 og 45. Forresten, du kommer også til å våkne opp en dag og innse at du har blitt over 30. Hehe jeg bare tuller med deg. Ja en dag ding ding er man 30, så 40 så man får kose seg, om det er med eller uten smør 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå