Occi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Etter å ha fulgt denne tråden så gleder det meg at det er lite smør. Dette er ene og alene pga. jeg syns folk som sutrer over noe så ubetydelig kan ha det så godt. 1 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32198200 Ha ha Her har noen trodd de skal tjene penger på å selge smør på Finn.no, men det de legger ut er margarin! Ikke rart mange ikke ser noen smørkrise, når de ikke vet hva smør er for noe. Hva har skjedd med folks allmennkunnskap? Godt mulig det er et ubehjelpelig svindelforsøk, men likevel..Jeg tror de faktisk ikke vet. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Det som er latterlig er at folk ikke kjøper margarin i stedet for dyrt smør på svartebørs. Endret 9. desember 2011 av Jassogitt 2 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det som er latterlig er at folk ikke kjøper margarin i stedet for dyrt smør på svartebørs. Hvem sier at det er noen som kjøper smør på svartebørs? - Av det jeg har sett så er vel disse annonsene et forsøk på å være mosrom. Dessuten, hvis vi ser bort fra brødskiva, er det mye smør er mye mer egnet enn margarin til. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det som er latterlig er at folk ikke kjøper margarin i stedet for dyrt smør på svartebørs. Hvem sier at det er noen som kjøper smør på svartebørs? - Av det jeg har sett så er vel disse annonsene et forsøk på å være mosrom. Dessuten, hvis vi ser bort fra brødskiva, er det mye smør er mye mer egnet enn margarin til. http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Smr-koster-flesk-p-Finn-2622062.html Selv synes jeg at meierismør ikke passer til et meste. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 haha , da har andre medier utenfor norden startet å smake på saken , http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/Norsk-smrmangel-gr-verden-rundt-6717120.html Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hvem sier at det er noen som kjøper smør på svartebørs? - Av det jeg har sett så er vel disse annonsene et forsøk på å være mosrom. Dessuten, hvis vi ser bort fra brødskiva, er det mye smør er mye mer egnet enn margarin til. http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Smr-koster-flesk-p-Finn-2622062.html Selv synes jeg at meierismør ikke passer til et meste. Jeg tror du misforstår - jeg vet at det ligger masse smør på Finn, men jeg tviler på at noen faktisk kjøper dette. Og det er greit nok å ikke synes at smør passer til noe, men jeg kan faktisk ikke komme på en eneste ting der ikke smør gjør en utrolig mye bedre jobb enn margarin med når det gjelder brødskive, baking og sauser. - Nå finnes det selvsagt andre grunner til å bruke f.eks olje enn smaken ... Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Noen foretrekker skikkelig smør og lager mat som mest sannsynlig smaker godt. Ikke alle er like kresne. Ikke alle som bryr seg om forspill heller, likevel kan alle parter leve lykkelig med det de har tilgjengelig å more seg med - være seg brød eller "brød". Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hvem sier at det er noen som kjøper smør på svartebørs? - Av det jeg har sett så er vel disse annonsene et forsøk på å være mosrom. Dessuten, hvis vi ser bort fra brødskiva, er det mye smør er mye mer egnet enn margarin til. http://www.bt.no/nyh...nn-2622062.html Selv synes jeg at meierismør ikke passer til et meste. Jeg tror du misforstår - jeg vet at det ligger masse smør på Finn, men jeg tviler på at noen faktisk kjøper dette. I artikkelen står det at en tjente 1800 kr på å selge 30 småpakker med meierismør. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Nå kryr det av smør på FINN . NO. Så derfor er det enda verre enn nødvendig altså. Innfør rasjoneringskort! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er ikke noe smørkrise ! Butikkene er overfylt av forskjellige smørtyper, løgn og massehysteri fra dag 1, bare for å få solgt ut gammelt lager dette. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Så det er altså ikke noe problem? Jeg lever inne i en militærleir og her har jeg ihvertfal smør, er det slik at jeg kanskje bør ta med meg smør hjem til jul? Er det vanskelig å oppdrive i butikk? Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Så det er altså ikke noe problem? Jeg lever inne i en militærleir og her har jeg ihvertfal smør, er det slik at jeg kanskje bør ta med meg smør hjem til jul? Er det vanskelig å oppdrive i butikk? Det finnes ikke smør i en eneste butikk her i fjorden. Jeg var på Coop nå og der spurte ei dame i 60 åra etter smør da jeg stod og betalte. Smør er det nye store. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Mmmmmmm..... butter... Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 lurer på en ting - har alle fått med seg at det gjelder meieri smør? har en kamerat som lo av det, skulle vise at det var hauger av smør i butikken og dro frem en brelett kun meierismør har den skikkelige gode smaken, spesielt på grøt, btw. grøt er bare godt frem til mandelen er funnet -.- har ikke sett en meierismørpakke på flere uker, skrapa i alle butikker... Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er ikke noe smørkrise ! Butikkene er overfylt av forskjellige smørtyper, løgn og massehysteri fra dag 1, bare for å få solgt ut gammelt lager dette. bilde???? sry. dobbelpost Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 kun meierismør har den skikkelige gode smaken Synes soft flora, spesielt den gule, smaker like godt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Folk tror de ikke kan bake og leve normalt uten at det står meierismør på pakken de kjøper på butikken. Sjekker du pakkene så står det hva smørtypen egner seg til : BRØD , BAKING , STEKNING. Skapene på rema 1000 i dag var stappfull av fullt brukbart smør OGSÅ til baking smørhaier som driver å spekulerer på finn.no , i like the sound of that Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Da prøver jeg likgodt å tjene litt på krisen http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32258896 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå