Holyashell Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Jo, kanskje tidvis, men vi som ikke bryr oss spiser også frivillig på Burger King. Edit: Må pugge smilefjes... Endret 26. november 2011 av Holyashell Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 På lavkarbo er mye av pointet å spise mye fett. Pleier som regel å steke maten i smør eller ha det på brødskiven (lavkarbo brød). Det er folk som spiser smør rett i fra boksen også, skrekk og gru! I følge oldemor drakk oldefar rent fett ved middag fordi han var tynn. Er ikke så rart at han døde lenge før kona. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kan også bare være en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 På lavkarbo er mye av pointet å spise mye fett. Pleier som regel å steke maten i smør eller ha det på brødskiven (lavkarbo brød). Det er folk som spiser smør rett i fra boksen også, skrekk og gru! I følge oldemor drakk oldefar rent fett ved middag fordi han var tynn. Er ikke så rart at han døde lenge før kona. Lignende historie hadde naturfaglærern min på ungdomsskolen. Bestefaren hans var tømmerhugger, og han drakk rent fett når han kom hjem fra arbeidsuka som var på 6 dager (man-lør) for å få nok energi. Døde tidlig han og Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 At mannfolk døde tidlig før, kan ha mye med røyking å gjøre. Min oldefar var født på 1880 tallet og spiste alltid svor og flesk. Han ble 96 år gammel. Jeg vet at han røkte pipe, men omfanget er jeg usikker på. Tror ikke det var så mye, men han var kanskje heldig. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Ok, hvor blir det av smøret? Det er fortsatt tomme hyller. Forbannede myndigheter som ikke engang klarer å ordne slike ting. Og dette er folkene som skal styre samfunnet? Samt styre pensjonsfondet og sikre penger til helsevesenet i fremtiden? Du kan få Norge billig av meg. Men nå har jeg heldigvis en 250 g pakke liggende som jeg har spart på. Så etterpå skal jeg smøre meg en brødskive med et tykt lag smør, og bare sitte og nyte det eksklusive produktet. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Jeg skal jo ikke bake noe, men jeg lager brun saus innimellom. Utrolig irriterende for de som skal bake kaker. Den siste sovjetstat.... http://www.youtube.com/watch?v=hQJLz8xxXg0&feature=g-upl Endret 3. desember 2011 av tomkjetil Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nå syns jeg du virkelig er på bærtur. Det er snakk om mangel på et produkt.. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Herregud, man har da melange og alt mulig annet hvis man vil bake f.eks. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Svartebørs smør og egne hjemmesmør "brenneri" er blitt avslørt av Politiet. 6 polakker ble også stoppet med 3 tonn smør på vei fra Sverige til Norge. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Hvorfor kan ikke de tufsene i matvarebutikkene begrense salget pr. person? De hamstrerne er rent avskum. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fy faen vi har det tungt her i Norge altså Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Forferdelig , resten av verden er en blomstereng til sammenligning Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 For n-te gang. Afrika er ikke skalaen jeg måler ting etter. Er det det for dere? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Men hvorfor henge seg opp i bagateller som ikke har noe å si for livskvalitet overhodet? Jeg nekter å tro at det er flere grinebitere og sytete mennesker enn det finnes i Norge. Maken til kravstore folk skal man lete lenge etter. Nei, demokrati er ikke perfekt, og vi kan forbedre demokratiet ved å ta opp saklige og -viktige- debatter, men det å sitte på PC'en og syte over at vi har litt mangel på smør i to uker gjør ingenting annet enn å gjøre DEG mer sur, og å gjøre oss andre oppgitte. Spesielt gjelder det siden regjeringen faktisk har gjort noe med problemet, og at "krisen" som et resultat av dette vil være løst om et par dager. Nei, kos deg med livet og gled deg over alt det latterlig gode vi har i Norge, og slutt å lage så jævla drama ut av uviktigheter Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Beklager, men smør er faktisk et basisprodukt. Spør Eivind Hellstrøm og alle andre som lager ekte mat. 1 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hakke sett no' til denne krisen, jeg. Fullt av smør i nærbutikken her. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Hakke sett no' til denne krisen, jeg. Fullt av smør i nærbutikken her. Vet du hva smør er ? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Off , ta nå turen over til sverige og kjøp med dere noen kilo smør , i samme slengen , vær kynisk og selg det til 5000 kroner pr 500 gr pakke på finn.no Makan til grining Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå