Gå til innhold

Tomt for smør.

tomkjetil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På lavkarbo er mye av pointet å spise mye fett. Pleier som regel å steke maten i smør eller ha det på brødskiven (lavkarbo brød). Det er folk som spiser smør rett i fra boksen også, skrekk og gru!

I følge oldemor drakk oldefar rent fett ved middag fordi han var tynn. Er ikke så rart at han døde lenge før kona.

Lenke til kommentar

På lavkarbo er mye av pointet å spise mye fett. Pleier som regel å steke maten i smør eller ha det på brødskiven (lavkarbo brød). Det er folk som spiser smør rett i fra boksen også, skrekk og gru!

I følge oldemor drakk oldefar rent fett ved middag fordi han var tynn. Er ikke så rart at han døde lenge før kona.

Lignende historie hadde naturfaglærern min på ungdomsskolen. Bestefaren hans var tømmerhugger, og han drakk rent fett når han kom hjem fra arbeidsuka som var på 6 dager (man-lør) for å få nok energi. Døde tidlig han og :p

Lenke til kommentar

At mannfolk døde tidlig før, kan ha mye med røyking å gjøre. Min oldefar var født på 1880 tallet og spiste alltid svor og flesk. Han ble 96 år gammel. Jeg vet at han røkte pipe, men omfanget er jeg usikker på. Tror ikke det var så mye, men han var kanskje heldig.

Lenke til kommentar

Ok, hvor blir det av smøret? Det er fortsatt tomme hyller.

Forbannede myndigheter som ikke engang klarer å ordne slike ting. Og dette er folkene som skal styre samfunnet? Samt styre pensjonsfondet og sikre penger til helsevesenet i fremtiden?

Du kan få Norge billig av meg.

Men nå har jeg heldigvis en 250 g pakke liggende som jeg har spart på. Så etterpå skal jeg smøre meg en brødskive med et tykt lag smør, og bare sitte og nyte det eksklusive produktet. :)

Lenke til kommentar

Men hvorfor henge seg opp i bagateller som ikke har noe å si for livskvalitet overhodet?

Jeg nekter å tro at det er flere grinebitere og sytete mennesker enn det finnes i Norge. Maken til kravstore folk skal man lete lenge etter.

Nei, demokrati er ikke perfekt, og vi kan forbedre demokratiet ved å ta opp saklige og -viktige- debatter, men det å sitte på PC'en og syte over at vi har litt mangel på smør i to uker gjør ingenting annet enn å gjøre DEG mer sur, og å gjøre oss andre oppgitte. Spesielt gjelder det siden regjeringen faktisk har gjort noe med problemet, og at "krisen" som et resultat av dette vil være løst om et par dager.

Nei, kos deg med livet og gled deg over alt det latterlig gode vi har i Norge, og slutt å lage så jævla drama ut av uviktigheter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...