Gouldfan Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Synes det er fint med alt det fine utenlandske smørene som har funnet hyllene bla på Kiwi. Gourmet smør fra Belgia er mye bedre enn norsk seter smør. Er det palmeolje i margarin så er ikke det bra. Palmeolje er vel det værste du kan få i deg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Palmeolje er kort sagt veien til døden! Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Palmeolje er vel det værste du kan få i deg.Om du drikker litervis, ja. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Meieri smør smaker helt annerledes enn margarin så dermed så vil ikke jeg si at margarin er det samme som smør. Hallo, hvor er det jeg sier at margarin og smør er det samme? Jeg bare nevnte at de har lignende bruksområder, intet annet. Endret 10. januar 2012 av malmern Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det har lignende bruksområder men hvis du driver og baker julebaksten med margarin så blir det ikke akkurat noen gode kaker. Det var kun det jeg mente... Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det har lignende bruksområder men hvis du driver og baker julebaksten med margarin så blir det ikke akkurat noen gode kaker. Det var kun det jeg mente... Kanskje ikke du synes at de er gode, fungerer fint for min del, men alle kan vel ikke like det samme, hadde vært kjedelig. Ikke misforstå meg, jeg er glad i mat med smør, er nam det, men til hverdags fungerer margarin til mitt formål (Brødskiver/baguetter/kaker lagd i langpanne.) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ja margarin kan brukes til de samme bruskommerådene men jeg vil si at margarin og smør ikke er det samme. Hvis man tenker på smørkrisen så skjønner jeg det ikke helt for jeg har ikke hatt noen problemer med og skaffe meg smør. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kanskje du handler i en butikk som har fått en ganske god deal bra leverandørene sine, eller hadde et dugelig lager selv. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Her jeg bor finnes det ikke smør, hverken på kiwi eller ultra. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er ikke den såkalte smørkrisen over nå da? Lenke til kommentar
PC1996 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 smør..... who needs it? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er ikke den såkalte smørkrisen over nå da? Krisen er vel over, siden butikker nå ser ut til å ha fått ordning på importkanalene sine og leverer utenlandsk smør i stedet. Produksjonsunderskuddet i norge er nok fremdeles i høy grad tilstede. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ja men jeg har i ihvertfall aldri sett at en butikk ikke har hatt smør. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Da tror jeg ikke du har sett godt nok etter, eller har hatt en god dose flaks i form av å ha gått på butikken rett etter at de hadde fått vareleveranser. Samtlige butikker jeg har vært i siden midten av desember har vært utsolgt for minst én type norsk smør, vanligvis alle, og dette er snakk om i alle fall 10 forskjellige butikker. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Når jeg har gått til smørhyllene så har de hatt alle typer meieri smør og dtort sett alle andre typer smør som jeg kan huske finnes. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Sikkert ikke lett å bo i Oslo nei... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Nei i Oslo så blir vell hyllene rasert når det gjelder smør Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Nei i Oslo så blir vell hyllene rasert når det gjelder smør Alle vet at lavkarbo junkiene lever i Oslo sammen med alle Heroin junkiene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå