altk Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hei Har nettopp fått bygd PC-en min nå og bruker Corsair HSA1 headset, merker at det skurrer på lyden når jeg spiller. Uansett hva slags spill så er det en lyd som er så irriterende at jeg må mute.. De jeg snakker med hører den samme lyden når jeg holder talk knappen nede :/ Prøvd annet headset men samme skjedde. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er lydkortet integrert på HK? Lenke til kommentar
altk Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Er lydkortet integrert på HK? Ja Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ja Rart. Og du har rikelig med minne (RAM)? Lenke til kommentar
altk Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Ja Rart. Og du har rikelig med minne (RAM)? 8 GB Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Burde holde, og litt til. Vanskelig å forstå hva det kan være, siden det gjelder lyden både inn og ut i maskina. Tror jeg må gi meg på den ... Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Har du prøvd noen andre drivere til lydkortet, eldre eller nyere ? Lenke til kommentar
altk Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Har du prøvd noen andre drivere til lydkortet, eldre eller nyere ? Kan prøve eldre drivere senere idag, men kan det være noe inni pcen som er satt feil ? Lenke til kommentar
altk Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Trenger fortsatt hjelp Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Prøvde du noen andre drivere? Lenke til kommentar
altk Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Prøvde du noen andre drivere? Prøvde men samme greiene kommer, kan det være at jeg har gjort noe feil imens jeg har bygd den? Noe som sitter løst eller noe liksom. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du kan jo sjekke alle kabler for sikkerhets skyld, slik at ingen er litt løse. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Sjekk også at det ikke er noen kabler som ligger intil hovedkortet på noe måte (lager forstyrrelser). Intigrerte lydkort er ikke kjent for å være det beste, hvilket kort er det snakk om her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå