Brap Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Som emnetittel sier? Noen som har kjøpt noe fra de? Hvor holder de hus? Lang leveringstid? Det gjelder HTC titan som jo er billigst hos de. Regner med prisen er u/abb. Endret 24. november 2011 av Ranies Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ikke kjøp av dem. Ufattelig prosjekt hvis noe må returneres. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Niggah Shit. 1 Lenke til kommentar
Wilma1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg bestilte min Galaxy Note fra Pixmania forrige torsdag og fikk den i dag. Den ble sendt som vanlig postpakke. Kundebehandleren mente at det ville gå like fort som ekspresslevering siden bestillingen ble gjort torsdag. Ellers har jeg ikke erfaring med Pixmania. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg kjøpte en veldig primitiv og veldig billig Nokia-mobil av de en gang (Nokia 1209) med engelske/tyske/franske menyer. Den ble sendt fra Frankrike, og kom til Norge raskt og greit, uten noe tollkrav. Den var veldig billig (150-200 kr), mens den sikkert kostet 300 i Norge, så jeg vil på ingen måte si at du ikke får tollkrav om du bestiller en HTC-mobil.. Lenke til kommentar
Aleks 2. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har du handlet? Jeg skal også kjøpe Titan og vurderer å bestille den fra Pixmania. Pixmania er franske. Men i følge DinSide har de norsk toll på sine varer. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Nei, kjøper bare i butikk enkelt og greit, og uten overraskelser. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har hørt at man ofte ikke får med norsk lader/stikkontakter når du kjøper produkter hos Pixmania. Dessuten har de vert en sak på tv2 hjelper deg. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Funket bra å få mobilen, men ble et helvete med returnering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå