Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hostekuler og tung pust

GRØNÅS

Anbefalte innlegg

Så. Eg har i det siste vore plaga med mykje hosting og tung pust.

Skulle nesten tru at astmaen eg hadde som liten held på å komme tilbake igjen. Men den tunge pusten er ikkje så galen eigentleg. Det er berre litt. Eg får ofte surklelydar i halsen når eg skal legge meg til å sove, men det gjer seg vanligvis etter kvart.

I går og i natt vart eg så mykje plaga med hosting og gryling at eg måtte vere vekke frå skulen i dag pga. utmattelse. Eg blei regelrett slått ut og skambanka av hosting. Det er ikkje so gale no lenger på kvelden.

Eg har budd her hos min far under skuletid i snart eit halvt år no, og det er ganske fuktig i huset. Og i og med at eg røyka før til vanleg så har eg droppa røykinga og gått over til snus og el-sigarettar, og mens eg har hatt dette her hostegreiene så har det berre gått i snus. Brukar som regel el-sigarettar, men det blir tydelegvis for sterkt for halsen berre det og får hostekular av det.

Har noken av dykk ein fjernaste anelse om kva dette kan vere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal til doktoren før eller seinare, men kan vere dette er noke som kjem og går også. Eg veit ikkje.

Sjekk hos lege, mulig lungebetennelse.

Eg har hatt lungebetennelse før LarZen, og eg tvilar på at eg har det no. For då eg hadde lungebetennelse, så verkja det over heile overkroppen.

EDIT: Men det kan ver eg tar feil.

Endret av Grønås
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...