zebe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Bruker litt utorrent og har merket at hastigheten blir halvert dagen etter at jeg har lastet ned noe. Er dette NextGenTel som kødder seg med linjen eller har det noe med routeren å gjøre? eller noe annet...? Bruker speedtest.net for å sjekke. Takk for svar. Endret 24. november 2011 av zebe Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bruker litt utorrent og har merket at hastigheten blir halvert dagen etter at jeg har lastet ned noe. Er dette NextGenTel som kødder seg med linjen eller har det noe med routeren å gjøre? eller noe annet...? Bruker speedtest.net for å sjekke. Takk for svar. Aldri opplev dette med min linje, mulig du har for mange tilkoblinger til ruteren som kneler den? Har du sjekket med ngt om de kan se på hastigheten? Laster ned på 3-4MB/s konstant uten at hastigheten blir påvirket etter dette 2 Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Nei, NGT struper ikke hastigheten. Dette skal stå et sted i avtalen. Det må være noe lokalt hos deg. Husk at du må stoppe alt av både opplastning og nedlastning før du tester, og hvis du har en rimelig rask linje (20Mbit og oppover), sjekk gjerne mot forskjellige servere på speedtest. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå