""" Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg vil se Balotelli. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Agger er fantastisk. Herregud vi er tjent med å spille med han fremfor Carra. Skrtel spiller også mye bedre sammen med Agger. 2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Herregud så dårlig det er mulig å bli Henderson. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hva gjør Henderson på banen? Faen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hva gjør Henderson på banen? Faen Spiller fotball. MARIO! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er jo som å se Barthez i slaget Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 For en kamp. Anfield på sitt beste er MAGISK! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Lucas er jo helt vill. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nasri er så jævlig dårlig. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Henderson mot Maxi eller Carroll no. Åkomigjen! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Henderson viser seg fra en bedre side enn Downing spør du meg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Adam og Suarez, helt håpløst at det ikke blir slått nedpå i det minste av Liverpool. Helt flaut å se at en klubb er stolt av slik oppførsel. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Spyr av Suarez. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg blir kvalm av Suarez. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Adam og Suarez, helt håpløst at det ikke blir slått nedpå i det minste av Liverpool. Helt flaut å se at en klubb er stolt av slik oppførsel. Hvem er stolt av det? Jeg er oppriktig bekymret for at Kenny ikke får bort de faktene, slik det gikk med Torres etterhvert. Grei sjanse av Downing, men Henderson bør byttes ut... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Adam og Suarez, helt håpløst at det ikke blir slått nedpå i det minste av Liverpool. Helt flaut å se at en klubb er stolt av slik oppførsel. Hvem er stolt av det? Jeg er oppriktig bekymret for at Kenny ikke får bort de faktene, slik det gikk med Torres etterhvert. Grei sjanse av Downing, men Henderson bør byttes ut... Så lenge Suarez har filma på spillere rødt kort og det har blitt fjerna av FA så burde de være klar over det. Det jeg sier er at Liverpool må jo se at han faller altfor lett, og til tider legger seg ned og når Liverpool fortsatt lar han holde på så begynne jeg å lure på om klubben synes det er greit. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er et godt spørsmål du stiller, og jeg må si meg dessverre enig. Får satse på at det ordner seg etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå