Gå til innhold

PL: Liverpool-Man City


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lucas og Enrique har vore knall så langt imo, om ein ser bort frå den grufulle pasninga til sistnemnde. Kuyt og Adam har tatt seg opp og Johnson gjer det betre offensivt enn defensivt. Downing usynleg. City gjer ein god jobb med å stoppe Suarez, så spørs om han ikkje må får meir assistanse der oppe.

 

So far so good. Adam burde satt sjansen etter utlikninga.

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Førsteomgangens spiller, helt uten noen form for konkurranse; Lucas.

 

Grei omgang, fornøyd når vi setter press på dem og er aggressive oppi press og kjører på fremover, men tidvis, spesielt første 20, lar vi dem trille farlig mye og er passive. Heldig med scoringen definitivt, men i det minste en fair goal som følge av forsvarsfeil og ikke noe dommerfeil.

Lenke til kommentar

Lucas og Enrique har vore knall så langt imo, om ein ser bort frå den grufulle pasninga til sistnemnde. Kuyt og Adam har tatt seg opp og Johnson gjer det betre offensivt enn defensivt. Downing usynleg. City gjer ein god jobb med å stoppe Suarez, så spørs om han ikkje må får meir assistanse der oppe.

 

So far so good. Adam burde satt sjansen etter utlikninga.

 

Du glemte Henderson. Ikke så rart, er han på banen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Satan Kuyt er dass. Tror han såvidt slår Mertesacker på fart med ball i beina. Blir ikke overrasket om han setter en tap in. Nesten han redda scoringa til Kompany med hendene. Lucas er omgangens beste by far. Dekker ikke like store områder som Masche gjorde i sin tid, men har tatt store steg i forhold til hva han presterte når han kom for £5M.

 

Vi gir dem mer kamp enn hva United og United gjorde i alle fall.

Lenke til kommentar

Satan Kuyt er dass. Tror han såvidt slår Mertesacker på fart med ball i beina. Blir ikke overrasket om han setter en tap in. Nesten han redda scoringa til Kompany med hendene. Lucas er omgangens beste by far. Dekker ikke like store områder som Masche gjorde i sin tid, men har tatt store steg i forhold til hva han presterte når han kom for £5M.

 

Vi gir dem mer kamp enn hva United og United gjorde i alle fall.

 

Nei. Kuyt var god siste halvdelen av førsteomgang. Adam skulle ha puttet på Kuyts eksemplariske forarbeid.

Lenke til kommentar

Overraskende spennende førsteomgang. Selv om ikke spillet er helt på topp og det regner med feilpasninger er det alltid gøy med høy fart, tempo, amper stemning blant spillerne og en flott stemning på tribunen. Jeg vet ikke om jeg har volumet på annlegget unormalt høyt, men det virker som det er utrolig god stemning på station i dag. Enrique har tatt seg noe opp, men sliter fortsatt med både pasninger og ballen i bena. Henderson var jeg ikke klar over at var på banen før i siste minutt. Lurer nesten på om han i det hele tatt har vært borti ballen..

 

Begge midtstopperne våres har gjort en helt kurant jobb, og klart seg bra mot flere gode cityangripere. Dessverre er jeg redd at City har flere av de spillerne som bare trenger en eneste sjanse for å score. Gøy å se at Glen Johnson har troen på seg selv og utfordrer offensivt. Downing har satt fart offensivt og bidratt defensivt, og Kuyt løper som alltid skoene av seg. Som alltid viser Reina seg som en viktig spiller, og jeg tror han vil være helt avgjørende for oss i dag. City kommer til å kjøre på, og da gjelder det bare å være våkne. Forhåpentligvis klarer vi å fortsette med den farten vi har og får satt et mål tidlig. Suarez er som alltid sutrete, men dersom han klarer å sette en scoring er jeg fornøyd.

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...