Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ekleste laget i hele verden. Vinner vi denne vet ikke jeg hvor jeg skal gjøre av meg. Savnet av Gerrard blir enormt i denne kampen. Som Newcastlesupporter er det best å håpe det på det resultatet som best gagner eget lag, altså seier til City. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Blir fort sånn ja. Forferdelig hardt program Newcastle har hatt, først city, så united og neste uke blir det chelsea. Tviler det blir nytt tap på brua for chelsea, så vinner Liverpool imorgen, så kan vi gå forbi newcastle iløpet av neste runde. Har hatt god kontroll borte mot fulham så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Håper vi går offensivt til verks og sjokkåpner med en tidlig scoring. Det verste vi kan gjøre da er å legge oss bakpå. Her må vi bare kjøre på. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har trua på seier mot Chelsea. Blir nok hardt, men jeg tror det skal gå bra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kampen går ikke på brua. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har trua på seier mot Chelsea selv, faktisk. Man ja, jeg er 100% sikker på at vi ikke kommer til å ligge over City ved sesongslutt, men å ligge over Liverpool, det skal være mulig. Da sier det seg selv hva jeg burde håpe på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det kommer vel an på om Chelsea moves like Mata. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hva i alle dager er dette for noe? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 It doesn't Mata. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hva i alle dager er dette for noe? President valg! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det vanskeligeste med City kampen blir å komme seg til puben Sånn som det var i 08/09, da vi snudde 0-2 til 3-2! Topp 5 ligakamper ever. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Husker den kampen godt! Var på bursdagen min (muligens dagen etter). Husker det var familieselskap og jeg satt i kjelleren og så kamp Endret 26. november 2011 av Termo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det var etter den jeg ville kjøpe Ireland, men det er kanskje like greit at vi stod over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det vanskeligeste med City kampen blir å komme seg til puben Sånn som det var i 08/09, da vi snudde 0-2 til 3-2! Topp 5 ligakamper ever. True dat. Heldigvis har jeg allerede booket plasser på Three lions. Trivlig å slippe å komme tidlig for å få plass. PS: http://www.youtube.com/watch?v=jQ8frSipKq4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 True dat. Heldigvis har jeg allerede booket plasser på Three lions. Trivlig å slippe å komme tidlig for å få plass. Synes det er dritdigg og stikke tidlig til pubben om man er med noen venner. Sitte der å drikke øl mens man gjerne prater med andre supportere av forskjellige og koser seg. Herlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er søndag i morgen, da vil jeg sove så lenge som fysisk mulig. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Tror Kenny vil gå ut for å overraske litt her, er tross alt på hjemmebane og greier. Carroll blir sikkert ikke benka enda en kamp, tipper en 4-4-2. Reina GJ - Skrtel - Agger - Jose Kuyt - Adam - Lucas - Downing Carroll - Suarez Kuyt foran Bellamy??????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå