Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=HdUCpwa_FGA Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Spent på kampen her. Tror det blir en morsom å åpen fotballkamp som kan vippe begge veier. Selv om City er storfavoritter så tror jeg de får det tøffere mot Liverpool enn de fikk mot Man United Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Spent på laget til City jeg, hvem ønsker vi(liverpool-gutta) å slippe? Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Nå er jeg ikke Liverpool-gutt, så jeg burde nok ikke svare. Er jo bare ABL EH E H HE HE. Men Silva burde det jo være greit å slippe, med minde dere kan ha en spiller på han igjennom hele kampen, som Everton gjorde, og det gikk jo bra en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 David Silva. Balotelli har jo også fått fart på scoringsformen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Silva. Har ikke funnet helt sansen for Balotelli heller. Måten han feirer på er kvalmt, så håper jeg slipper ett slikt syn på søndag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har ikke funnet helt sansen for Balotelli heller. Måten han feirer på er kvalmt, så håper jeg slipper ett slikt syn på søndag. Deilig fyr, deilig hårsveis, deilig spiller og deilige feiringer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Deilige feiringer? Feiringen forige helg var jo bare pinlig. Fyren prøver aaalt for hardt. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Spent på laget til City jeg, hvem ønsker vi(liverpool-gutta) å slippe? Balotelli og Silva. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Bare... alle? Men Silva så klart, og kanskje Micah. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Tror vi vinner denne så lenge Andy Carroll sitter på benken hele kampen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nei nei nei. Vi må starte med alle de nye stjernene. Håper Carroll, Henderson og Adam starter. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvem var det som prøvde for hardt igjen? 6 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Henderson er for oppatt med å rette på sveisen sin. Han har så mye voks i håret i tillegg til at det er veldig kort. Uansett hva som skjer på banen så kommer ikke håret hans til å bli forandret. Faen for en mongolid jålebøtte. Og Carroll? Uff, blir bare lei meg 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvem var det som prøvde for hardt igjen? Skal jeg være Liverpool-supporter for en helg må jeg prøve hardt. Ingen vei utenom. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Give me : Reina Johnson-Skrtl-Agger-Enrique Downing-Lucas-Adam-Bellamy Carroll-Suarez 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Med Chelsea, Tottenham og(antagelig) arsenalseier blir kun 3 poeng godt nok i grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hmm, vant ikke arsenal? jaja. ^^ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Backfirer og keeper burde være bankers. En treer på midtbanen kan være lurt, og Bellamy må starte uansett. Pepe Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Hendo - Lucas - Adam Downing - Suarez - Bellamy Kan jo også spille Spearing sammen med Lucas, men blir kanskje litt risky å stille ham mot Yaya Toure. Selv om det gikk bra i fjor. Liker laget scruffy har satt opp, men redd vi blir tatt ganske enkelt på midten. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Tror Kenny vil gå ut for å overraske litt her, er tross alt på hjemmebane og greier. Carroll blir sikkert ikke benka enda en kamp, tipper en 4-4-2. Reina GJ - Skrtel - Agger - Jose Kuyt - Adam - Lucas - Downing Carroll - Suarez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå