Gå til innhold

PL: Liverpool-Man City


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at City hadde sin hardeste kamp hittil. Faen så forpult irriterende at vi ikke setter et vinnermål, men Hart er vill. Og det er jo ikke overraskende at vi misser sjanser i år.

 

Og Hendo... BYTT ffs. Kunne lett byttet han mot Maxi etter 60-70 min. uten at det hadde gjort skade.

 

Alt i alt brukbart fornøyd med 1 poeng.

Lenke til kommentar

Mye positivt i dag, synd vi ikke får med oss 3 poeng. Det hadde vi fortjent.

 

Lucas klart BB i mine øyne, helt outstanding i dag. Forsvaret med Agger og Skrtel som stopperpar fungerte også bra. Tipper det blir vanskelig for Carra å spille seg tilbake igjen i førsteelveren tiden som kommer.

Lenke til kommentar

Du er jo en oddsspiller og, har du så god tro? :p

 

Vel, at dere vinner er vel kanskje ikke den største, men jeg er minst 80% sikker på at dere tar poeng. Noe annet ville overraske meg. Vunnet på fire av de fem siste hvor dere har spilt, tapte kun mot WBA, med 1-0 til dere over oss og Chelsea og 1-0 til Norwich/Swansea.

 

Har ihvertfall spilt på dere med 1-0-handicap, så får vi se hvordan det går.

 

Told you so. :wee:

 

Blir forundret om dere vinner på Craven Cottge neste runde.

Lenke til kommentar

Suarez er på et helt annet nivå enn noen andre spillere jeg har sett når det kommer til kvalme på banen. Kan ikke huske å ha sett hverken Nani, Ronaldo eller Drogba holde på sånn der. Og jeg har sett mye av alle tre når de var i England.

 

Endelig en 'pool-supporter som ser det.

 

Jeg har sett det i en god stund nå. Har bare levd i troen på at han rister det av seg. Men så er det å tro egentlig bare å lure seg selv på så mange måter. Kjenner jeg begynner å miste det håpet litt for hver match han holder på med alle usportslighetene. Ikke snakk om bare filming en eller annen gang i blant, men når han først legger seg en gang så driver han på med all mulig jævelskap resten av kampen. At han har en CV med biting av motstandere hjelper heller ikke.

 

Jeg hadde definitivt ikke taklet å være dommer i en kamp med han på banen når han holder på sånn som i dag.

Lenke til kommentar

Jeg også - med tiden. Tror PL-erfaringen og erfaringen fra internasjonal toppfotball generelt er litt for svak til at han vil briljere fra start.

 

Han slår meg som en veldig tilpasningsdyktig kar. Men vi har jo og Martin Kelly som herjer på midtstopperplass for U21.

 

Told you so. :wee:Blir forundret om dere vinner på Craven Cottge neste runde.

Hehe, kjørte 1-0 H, men Bayern ødela bongen min i dag som forrige helg. Fulham kan bli vriene ja.

Lenke til kommentar

Kelly kommer til å bli stor, enten det er som midtstopper eller høyreback. Jeg har også stor tro på Coates, men som et langtid prosjekt. Hvis han tar steget opp kan jeg absolutt se for meg han, Agger og Skrtel ta beslag på det aller meste av midtforsvaret i flere sesonger, men det er en del skritt og sannsynligvis et par år igjen før han når opp dit tror jeg. Sjansene vil foreløpig sannsynligvis også begrense seg til cuper med mindre vi skulle få store skadeproblemer. Carra er nok førstemann i køen av midtstopperne vil jeg tro.

 

Btw, vi vinner på Craven Cottage. Mark my words. Nå har vi spilt to gode storkamper og gutta har fått masse inspirasjon, så får vi sannsynligvis en liten nedtur på Stamford Bridge med halvveis b-lag, deretter er det nesten en uke til slakt på Craven Cottage.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Her ser vi hvilken klasseforskjeller som skiller United og Liverpool per dags dato, Liverpool skaper store store sjanser gjennom hele kampen og kunne fort ha vunnet mot selveste City.

United derimot ble rundspilt og ydmykt totalt hvor de tapte ufattelige 1-6 på Old Trafford.

De som påstår at stallen til United er sterkere enn Liverpool sin bør kanskje tenke seg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...