Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Dato: 27. November Tid: 17.00 Dommer: ?? Story Manchester City har denne sesongen blitt big bad monster. Delt på grunn av pengedopingen til gangs, men også delt på den gladfotballen de har til tider har vist. At de per dags dato er ubeseiret gjør ikke saken noe bedre. Liverpool på sin side har gjort sitt mot de store lagene, mens slitt med mot de ''minste''. Same old same old. Liverpool er også ubeseiret, men bare på Anfield. Sist City var besøk fikk elgen Carroll sitt første møte med tribuneekstase med sine to mål. Liverpool har egentlig hatt et godt grep på city hjemme, men årets citylag er spesielt. Liverpool Slo det andre pengelaget sist søndag, satser nok på å fortsette akkurat den trenden på søndag. Garrard er seff skadet ellers mer eller mindre frisk tropp. Blir vanskelig å tippe laget, men kanskje en slik en? Reina Kelly - Skrtel - Agger - Enrique Lucas - Spearing Kuyt - Adam - Bellamy Suarez Man to watch City Jævla kjøpelag. Ubesieret. Et lag som kunne stilt med to lag å likevell holdt seg. Gidder knapt å tippe laget, siden Mancini har innført ruleringsmetoden. Hvem pokker vet hvem som starter? Mulig lag blir derfor Hart Richards-Kompany-Lescott-Clichy ??-Yaya-??-?? ??-?? Man to watch Endret 24. november 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Denne tar vi sannsynligvis ikke. Flott kamptråd. Endret 24. november 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Sagt før at jeg har stor tro på poeng mot city, står ved det. E:Nathalie: Takk, kopierte den fra vglive. Endret 24. november 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Både gleder og gruer meg til denne, får håpe det er vi som drar City ned på jorden igjen. Både Spurs og Man U har hatt flause tap mot City. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Som Termo påpeker i TiA funker ikke Suarez så bra som ensom spiss. Faen så vanskelig det skulle være å sette opp et lag da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Bruk Carroll som sweeper foran Reina. Så mye som han falt mot Chelsea, så kan han kanskje forhindre ett par scoringer på søndag med å dette langstrakt foran goallen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Kuyt - Lucas - Adam - Maxi Bellamy - Suarez Yes please! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er det ærlig talt City-supportere på forumet her? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Kun dere når City spiller mot oss. Jeg håper at dere slår City. Diskuterte faktisk det fenomenet litt med noen Liverpool-supportere forleden, hvordan dere av merkelige grunner ser ut til å sløse poeng mot på papiret dårligere motstand for så å heve dere mot sterkere motstand. Jeg har troa. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Du er jo en oddsspiller og, har du så god tro? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Du er jo en oddsspiller og, har du så god tro? Vel, at dere vinner er vel kanskje ikke den største, men jeg er minst 80% sikker på at dere tar poeng. Noe annet ville overraske meg. Vunnet på fire av de fem siste hvor dere har spilt, tapte kun mot WBA, med 1-0 til dere over oss og Chelsea og 1-0 til Norwich/Swansea. Har ihvertfall spilt på dere med 1-0-handicap, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er det ærlig talt City-supportere på forumet her? Er vell to? Crispin og en fyr til. Men kommer nok tradisjon tro en haug flere om det blir city-seier på søndag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har ihvertfall spilt på dere med 1-0-handicap, så får vi se hvordan det går. Den prøves. Vurderer også minst et gult på Adam. Unibet lar oss ikke lengre spille det samme på Lucas. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Huff og huff. Skal på Lerkendal med fotballlaget på søndag. Så blir dessverre ikke noe kamp på meg. Men, tvi tvi uansett YNWA <3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Skal tenke litt mer før jeg setter opp mitt foretrukkene lag. Men Kenny pleier som regel å ha en overraskelse eller to. Jeg spår at det denne gangen blir Kuyt og Suarez sammen på topp. Endret 24. november 2011 av Termo Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er jo bare å glede seg til dette. Heia Man City. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Svidde Carroll-tapet så mye?`Makan til ABL-tendenser har jeg ikke sett fra et brødrepar siden Neville bros. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) PLEKSTER PLEKE LIVERPOONS ALL OVER THE COUNTRY WAKING UP IN SWEATY ANDY CARREL PYJAMAS. THEIR NIGHTMARE IS ALMOST HERE. WE WILL SLAUGHTER THEM SUNDAY NIGHT Må følge denne tråden. Endret 25. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du har selvfølgelig helt rett. Tenk så trist å selge en spiller som for £35m. Ufattelig trist og kjipt. Eller det kan ha noe med at jeg alltid har mislikt Liverpool pga. min kjære bror og onkel, som begge er Liverpool-supportere. Så det kan hende at mitt Liverpool-hat stammer litt lenger tilbake enn £35m-mannen, gitt. Det kan hende. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ekleste laget i hele verden. Vinner vi denne vet ikke jeg hvor jeg skal gjøre av meg. Savnet av Gerrard blir enormt i denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå