Gå til innhold

PL: Liverpool-Man City

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

match2.jpg

Dato: 27. November

Tid: 17.00

Dommer: ??

Story

Manchester City har denne sesongen blitt big bad monster. Delt på grunn av pengedopingen til gangs, men også delt på den gladfotballen de har til tider har vist. At de per dags dato er ubeseiret gjør ikke saken noe bedre. Liverpool på sin side har gjort sitt mot de store lagene, mens slitt med mot de ''minste''. Same old same old.

Liverpool er også ubeseiret, men bare på Anfield. Sist City var besøk fikk elgen Carroll sitt første møte med tribuneekstase med sine to mål. Liverpool har egentlig hatt et godt grep på city hjemme, men årets citylag er spesielt.

Liverpool

Slo det andre pengelaget sist søndag, satser nok på å fortsette akkurat den trenden på søndag. Garrard er seff skadet ellers mer eller mindre frisk tropp. Blir vanskelig å tippe laget, men kanskje en slik en?

Reina

Kelly - Skrtel - Agger - Enrique

Lucas - Spearing

Kuyt - Adam - Bellamy

Suarez

Man to watch

bellamy.jpg

City

Jævla kjøpelag. Ubesieret. Et lag som kunne stilt med to lag å likevell holdt seg. Gidder knapt å tippe laget, siden Mancini har innført ruleringsmetoden. Hvem pokker vet hvem som starter?

Mulig lag blir derfor

Hart

Richards-Kompany-Lescott-Clichy

??-Yaya-??-??

??-??

Man to watch

super_mario-12816.jpg

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sagt før at jeg har stor tro på poeng mot city, står ved det.

E:Nathalie: Takk, kopierte den fra vglive.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kun dere når City spiller mot oss.

Jeg håper at dere slår City. Diskuterte faktisk det fenomenet litt med noen Liverpool-supportere forleden, hvordan dere av merkelige grunner ser ut til å sløse poeng mot på papiret dårligere motstand for så å heve dere mot sterkere motstand. Jeg har troa. :thumbup:

Lenke til kommentar

Du er jo en oddsspiller og, har du så god tro? :p

Vel, at dere vinner er vel kanskje ikke den største, men jeg er minst 80% sikker på at dere tar poeng. Noe annet ville overraske meg. Vunnet på fire av de fem siste hvor dere har spilt, tapte kun mot WBA, med 1-0 til dere over oss og Chelsea og 1-0 til Norwich/Swansea.

Har ihvertfall spilt på dere med 1-0-handicap, så får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er det ærlig talt City-supportere på forumet her?

Er vell to? Crispin og en fyr til. Men kommer nok tradisjon tro en haug flere om det blir city-seier på søndag.

Lenke til kommentar

Du har selvfølgelig helt rett. Tenk så trist å selge en spiller som

for £35m. Ufattelig trist og kjipt. :cry:

Eller det kan ha noe med at jeg alltid har mislikt Liverpool pga. min kjære bror og onkel, som begge er Liverpool-supportere. Så det kan hende at mitt Liverpool-hat stammer litt lenger tilbake enn £35m-mannen, gitt. Det kan hende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...