bjousir Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hey! Pcen krasjer når jeg spiller skyrim feks. Spillet går helt vanlig, og plutselig så kommer det en helt fucka lyd (elektrostøy) i headsetet og pcen slår seg av! Var en oppstart som nevnte at noe hadde gått varmt, men usikker hva det sto spesifikt det var. Virker litt på meg som om hovedkortet går varmt, men er egentlig litt tom for løsninger selv for kladden burde da greie å kjøle noe xD Har ikke overklokka noe på systemet heller... Har også en morsom feil til. Får ikke brukt begge rambrikkene. Om jeg setter i begge, så funker pcen i 10 min før musa og tastaturet bare slår seg av... FRUSTRASJON System: ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0,"DirectCU II TOP", GDDR5, 2xDVI, n ASUS Maximus IV Extreme B3, Socket-1155 E-ATX, P67, DDR3, 4xPCIe(2.0)x16, CFX& SLI, SATA 6 Chieftec Nitro Series BPS-950C 950W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus Silver, Modular, 4x 6+2pin P Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 8GB Kit w/2x 4GB XMS3 DHX, CL9-9-9-24, for Core i3/i5/ Intel® Core? i5-2500K Processor Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed Thermaltake Level 10 GT Big Tower Har også en corsair cpu kjøler. noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du kan prøve å stressteste systemet ditt med f.eks OCCT. Har samme ram som deg og har opplevd to ganger at en av minnebrikkene har streika. Minnebrikkene kan du feks. teste med "memtest" (program). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå