Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen crasher

Anbefalte innlegg

Hey!

Pcen krasjer når jeg spiller skyrim feks. Spillet går helt vanlig, og plutselig så kommer det en helt fucka lyd (elektrostøy) i headsetet og pcen slår seg av! Var en oppstart som nevnte at noe hadde gått varmt, men usikker hva det sto spesifikt det var. Virker litt på meg som om hovedkortet går varmt, men er egentlig litt tom for løsninger selv for kladden burde da greie å kjøle noe xD

Har ikke overklokka noe på systemet heller...

Har også en morsom feil til. Får ikke brukt begge rambrikkene. Om jeg setter i begge, så funker pcen i 10 min før musa og tastaturet bare slår seg av... FRUSTRASJON :wallbash:

System:

ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0,"DirectCU II TOP", GDDR5, 2xDVI, n

ASUS Maximus IV Extreme B3, Socket-1155 E-ATX, P67, DDR3, 4xPCIe(2.0)x16, CFX& SLI, SATA 6

Chieftec Nitro Series BPS-950C 950W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus Silver, Modular, 4x 6+2pin P

Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 8GB Kit w/2x 4GB XMS3 DHX, CL9-9-9-24, for Core i3/i5/

Intel® Core? i5-2500K Processor Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed

Thermaltake Level 10 GT Big Tower

Har også en corsair cpu kjøler.

noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...