Tokke Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Arbejdsplads Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fiskebåd i havn ved Korshavn Bro, Avernakø Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Bra dokubilde av denne arbeidsplassen! Godt eksponert og skarpt! Liker fargetonene. Muligens en liten tanke trangt, særlig i øvre høyre halvdel mot de fenderblåsene(eller hva det heter)..., men jeg forstår den diagonale kompen dog. 4'er! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hmm. Det positive først. Du har fått frem strukturen og båtens elde på en glimrende måte. Jeg synes eksponeringen er noe tilfeldig valgt (ovenfra og ned) men kanskje vanskelig med et annet kamerastandpunkt? Utsnittet er for trangt og kompakt denne gangen i mine øyne... Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Flotte farger og en fin dokumentasjon av en værhard arbeidsplass. Blir nok noe trangt. Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 God bilde og skarp. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ett meget fint motiv, med kledelig etterbehandlig. Enig med flere i at det virker litt trangt. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Fin formidling av arbeidsplass:) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 En fin komp Steen og god weekend i det danske land. Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg