Swafty Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Jeg syns Kazaa Lite ruler! 8) Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg har altid foretrekt vanlig kazaa. Det er bare så genialt!Dessuten er det ikke så mye spyware etc som folk skal ha det til. Da gaar jeg utifra at du ikke har proevd kazaalite. Det har alle funksjoner KMD har, pluss masse mer, men det er ikkeno reklame og spyware. Glem det jeg sa. Prøvde Kazaa lite i dag. Det er jo genialt! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 pluss at hvis du prøver å slette spywaren fra pc'en når du har vanlig kazaa, så slutter kazaa å fungere... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg foretrekker Kazaa Lite! Om det er best vet jeg ikke.... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kazaa Lite *gjør Jedi-tankestyringsgreie med hånden* _er_ best. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 last ned Random'nuts versjon av kazaa lite fra www.k-lite.tk.. det er den beste versjonen hmmm..... jeg får ikke til jeg.... har du noen andre linker?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå