[kami] Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Noen her som kan gi en grei forklaring på hva dette er og hvordan det kan implementers til å føre kameraet? (har lest en del om det nå, men vil bare ha en forklaring av noen som har brukt dette..) Lenke til kommentar
BHJM Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei!! Mener å huske at man benyttet dette for å beregne rotasjonsmatrisene direkte for å få opp ytelsen, siden Quaternions skal gi raskere beregning av disse. Håper noen kan gi et bedre svar en meg(Slik at jeg også får frisket opp OpenGL kunnskapen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå