MrUnbound Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Hei jeg bygde meg akkurat ny data men så får jeg ikke skjermen til å vise noe bilde, hva tror du kan være galt, på skjermkortet kjører viftene, men vill fortsatt ikke gi noe tegn til fungering. Dataen kjører fint også men ingen bilde. noen tips ? Endret 24. november 2011 av MrUnbound Lenke til kommentar
spamex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har du kobla til strøm til skjermen og kobla skjermenkabelen i riktig plass? Har gjort detta før jeg og. Noe anna kan hende at du ikke har kobla skjermkortet helt ordentlig. Viftene kan kjøre selv om du ikke har kobla det ordentlig til, den trenger bare å få strøm fra kablene. Tror det var sånn Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Pleier ofte være dårlig kontakt i brønnen til skjermkortet; ta det av og sett det skikkelig på igjen, pleier å funke. Lenke til kommentar
MrUnbound Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Ser ikke ut til å funke, kan det være kortsluttning da ?? :-/ Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ta ut minnebrikkene, blås ren brønnen og sett dem på igjen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Husket alle kabler? som for eksempel 8 pin til hovedkort? Lenke til kommentar
MrUnbound Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Tusen takk for hjelpen, dette funket ja hadde husket ale kablene, var bare det Anskar sa på slutten ! ** Tråd Løst ** Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tusen takk for hjelpen, dette funket ja hadde husket ale kablene, var bare det Anskar sa på slutten ! ** Tråd Løst ** Hehehe Jeg har altakelig hatt mye mer datatrøbbel enn deg oppetter årene, ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå