Liteg0 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har en gammel Intel Q9450 som jeg har klokket fra 2,66 GHz til 3 GHz. Jeg kan kjøre Prime 95 i et døgn eller spille intinsive spill som BF3 i timevis uten kræsj. Men når jeg ser på youtube i 10 minuter, da fryser hele driten. Hva er det som fåregår her? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg har en gammel Intel Q9450 som jeg har klokket fra 2,66 GHz til 3 GHz. Jeg kan kjøre Prime 95 i et døgn eller spille intinsive spill som BF3 i timevis uten kræsj. Men når jeg ser på youtube i 10 minuter, da fryser hele driten. Hva er det som fåregår her? Hardware-akselerering av flash-videoer aktivert? Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Ja det var på, prøver å skru av å se om det hjelpe. Takk for tipset Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ja det var på, prøver å skru av å se om det hjelpe. Takk for tipset Hvor styres dette? sliter med flash og firefox. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvis du høyreklikker på et flash-innlegg så kan du velge "Flash settings" eller noe i den duren der Lenke til kommentar
Akando Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Oppdater firefox! Seriøst, det funka for meg Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå