Tepose. Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 God aften. Helgen er rundt hjørnet, og jeg er gira på noe utenom de vanlige se-en-film-helgene. Har bestemt meg for å ta med kjæresten på noe vi ikke har gjort før, gjerne noe veldig spontant. Hun overrasker stadig, og er med på det meste, så jeg trenger gode tips. Begge er over 18. Setter stor pris på gode tips Lenke til kommentar
blomsterpiken1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvis dere har hele helgen til rådighet og penger til det, tror jeg det ville vært gøy å dra på en spontan tur til nærmeste storby. Bestill hotell, og tusle langs gatene, opplev forskjellige ting i byen. Ellers kan dere jo bare ta en dagstur til et sted og, vet ikke helt hvor du bor så har ikke noe å anbefale. Men er mye mer i nærheten enn man tror Ellers kan dere jo ta en kjærestekveld, med et koselig boblebad, en runde scrabble, vin, ost og kjeks, levende lys, og en yndlingsmaten deres - og koble dere helt fra omverden, ingen tv, data eller mobil. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Har tenkt endel på å reise til et nytt sted, selv om en kveld med det du beskriver høres bra ut. Problemet er at mobilen, tven og dataen er for tilgjengelig. Har også tenkt på spontan tog eller biltur, og er personlig glad i slikt, men på sånne turer må man ha flaks for at det ikke skal bli ubehagelig. Flere forslag? Endret 24. november 2011 av Tepose. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) En klassisk gjenganger er jo å ta med kjæresten på en spontantur til et hotellresort, spa eller lignende. Krever selvsagt noe forberedelse og litt penger i bunn. Mulig julegave til kjæresten om det ikke blir litt vel dyrt? Kanskje du kjenner noen som har en hytte, eller du har mulighet til å leie en liten og litt gammeldags hytte? Kanskje prøve noen helt nye aktiviteter i løpet av en kveld. Idretter dere aldri har prøvd eller hva med å skrive opp en mindre bucketlist som dere kan prøve å gjennomføre Kanskje lage utfordringer til hverandre som dere må klare i f.eks offentligheten med å hente x gjenstand, ta bilde ved x lokalisjon. En liten skattejakt som ender hjemme hos deg? Det er mye rart en kan finne på Endret 24. november 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
blomsterpiken1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvilken by bor du nærmest? kanskje jeg vet om et sted dere kan dra Kanskje det er noe hun har snakket om hun har hatt lyst til å gjøre? Dra på et museum, galleri, teater osv. På fredag tror jeg det skal være fullmåne, så kanskje en liten koselig spasertur hadde vært noe spørs jo hvor klissete romantikk dere er vant til, hehe. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Takk for forslag Fredrik. Bor midt mellom Oslo og Bergen. Ikke altfor klissete takk Endret 25. november 2011 av Tepose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå