danno_O Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Jeg har kjøpt meg en ny pc og tenkte derfor jeg kunne selge min Multicom Compal KHLB2. Prosessor: Intel P8700 (2.53gHz) Skjermkort: Radeon HD4650 RAM: 4GB Skjerm: Full-HD oppløsning (som var ekstra alternativ) Problemet er at to av de tre USB-portene er ødelagte, men jeg har kjøpt en ekstern USB 2.0 hub med 7 porter i høy kvalitet og mulighet for adaptertilkobling. Jeg tenkte å sende med den. Edit. Ser at de andre som selger denne PCen på Finn.no har priset sine maskiner mye høyere, til tross for at de ikke har 1080p-skjermen som jeg har valgt som ekstrautstyr. Kunne jeg fått 2000 kroner for denne laptopen? Takk for all hjelp. Endret 24. november 2011 av danno_O Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 2000kr er en mye mer vettug pris. Det som spiller inn er hvor gammel maskinen er, og hvor bra tilstand den er i. Og hvor mye koster en ny maskin med samme eller bedre ytelse. Du har atskillig bedre sjanse til å selge den enn de "idiotene" på finn. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 (endret) 2000kr er en mye mer vettug pris. Det som spiller inn er hvor gammel maskinen er, og hvor bra tilstand den er i. Og hvor mye koster en ny maskin med samme eller bedre ytelse. Du har atskillig bedre sjanse til å selge den enn de "idiotene" på finn. Det var det jeg trodde. Tusen takk for svar! Edit: Nå er den solgt! Endret 24. november 2011 av danno_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå