_tHokA_ Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Noen her inne på forumet som har/hatt en 96 eclipse? Og har noen ord om den bilen? Skal handle meg ny bil, bytte ut diesel stasjonsvogna. Hvordan er den å kjøre, og Mitsubishi generelt? Dyre deler? Kjente feil osv Endret 24. november 2011 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Den var nå ganske tøff i hvertfall! Er det airbags i den? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 haha, og det var det eneste? Ja, er vel noen puter i rattet og på andre siden vel.. Som er standard på eldre biler.. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 haha, og det var det eneste? Ja, er vel noen puter i rattet og på andre siden vel.. Som er standard på eldre biler.. Avslører hvor gammal jeg er... Men du har nå vært med siden 2004, så! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Helt ok biler, men ingen rakett, også trekker den i feil ende... MYE mere morro hvis det er turbo og 4x4 Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Joda, enig der. Har turbo på bilen min nå, men "bare" FWD. Men vil gi meg mens leken er god. Er så lett å tråkke alt for mye på gassen. Nå vil jeg heller ha en cruise bil. En som ikke går som en rakett, men som ser bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå