Malvado Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hyggelig å høre at du nå har kommet over sykdommen din , har nylig vært innom det samme (hjernesvulst, ondartet) så jeg forstår godt at det kan være tøft og hardt innimellom , men også deilig når det er over (så og si). Ikke for å være slem men siden du faktisk har overlevd det aller jævligste en kan overleve , hvorfor ikke leve livet litt og kose seg med ei jente som sannsynligvis synnes du var en tøff og ung mann som greide seg gjennom alt dritten uten større men? Lover deg at du kommer til å angre deg enormt om du ikke gjør det og utifra hva du har skrevet er det nok en god sjangse for at hun føler det samme for deg, så smi mens jernet er varmt 7 Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hei. Det du kan gjøre hvis du er litt redd for å kontakte henne på jobben hennes og sånn og du vet hva hun heter (Fornavn og Etternavn), så kan du prøve å søke henne opp på Facebook. Hvis du har det naturligvis. Det kan kanskje bli litt lettere å spørre henne om spørsmål og eventuelt avtale ting der Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hver gang jeg ser deg, så er det så jeg skulle ønske jeg var syk igjen. Fra første gang jeg traff deg begynte jeg å se etter muligheter for å treffe deg igjen, gjette meg til om det ville være du som tittet innom ved neste besøk. Jeg skulle ønske det var noen måte jeg kunne fortelle deg dette, uten å kompromittere deg ovenfor kollegaene. Dårlig gjort at man ikke kan være sammen med pasienter. Ønsker deg alt vel. (på en stor bunch med røde roser som du sender til dama) Hyggelig å høre at du nå har kommet over sykdommen din , har nylig vært innom det samme (hjernesvulst, ondartet) Oi. Jeg som trodde jeg ikke kunne føle sympati for moderatorer. 1 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hyggelig å høre at du nå har kommet over sykdommen din , har nylig vært innom det samme (hjernesvulst, ondartet) så jeg forstår godt at det kan være tøft og hardt innimellom , men også deilig når det er over (så og si). Ikke for å være slem men siden du faktisk har overlevd det aller jævligste en kan overleve , hvorfor ikke leve livet litt og kose seg med ei jente som sannsynligvis synnes du var en tøff og ung mann som greide seg gjennom alt dritten uten større men? Lover deg at du kommer til å angre deg enormt om du ikke gjør det og utifra hva du har skrevet er det nok en god sjangse for at hun føler det samme for deg, så smi mens jernet er varmt Glad det går fint med deg også nå! Jeg vet hvor overfladisk det kan virke når man skriver det så kort og greit, men jeg mener det virkelig fra bunnen av mitt hjerte. Kreft er jævlig, behandlingen er jævlig og bivirkningene kan være et rent og skjært helvete! Er kjempe glad for at du er friskass! Ingen ting er bedre enn å friske seg! Ja, du sier noe der - og jeg har tenkt tanken mang en gang selv; dette burde jo være barnemat. Men jeg føler så sterkt for hun at det å bli avvist kunne blitt for jævlig. Men faen heller, skal gjøre ett eller annet neste gang! Det vet jeg at jeg skal! Det verste er at jeg tror ikke hun kommer til å avvise meg om jeg hinter - som sagt tror jeg at hun liker meg - nesten sikker, så tenk hvor flaut det hele kan bli. Haha, date sykepleieren sin! Høres ut som en guttedrøm! Jaja, hadde det vist seg at hun likte meg så får det bli så flaut som det bare kan! Hei. Det du kan gjøre hvis du er litt redd for å kontakte henne på jobben hennes og sånn og du vet hva hun heter (Fornavn og Etternavn), så kan du prøve å søke henne opp på Facebook. Hvis du har det naturligvis. Det kan kanskje bli litt lettere å spørre henne om spørsmål og eventuelt avtale ting der Lykke til. Hilsen. wil. Takker for tilbakemelding! Jeg vet fornavnet, men etternavnet står helt stille. Det står jo på navneskiltet hennes, så jeg får ta å se nøye på det neste gang jeg ser hun på jobb. Takk! Hver gang jeg ser deg, så er det så jeg skulle ønske jeg var syk igjen. Fra første gang jeg traff deg begynte jeg å se etter muligheter for å treffe deg igjen, gjette meg til om det ville være du som tittet innom ved neste besøk. Jeg skulle ønske det var noen måte jeg kunne fortelle deg dette, uten å kompromittere deg ovenfor kollegaene. Dårlig gjort at man ikke kan være sammen med pasienter. Ønsker deg alt vel. (på en stor bunch med røde roser som du sender til dama) Haha, det der var rett og slett genialt - og utrolig flott! Dog jeg ville aldri ha blitt syk igjen! Det sa mye av det jeg føler, og idéen er jo rett og slett genial. Det er ett problem, though... Jeg burde ikke, etter anbefaling fra noen andre her i tråden, si rett ut at jeg liker henne (noe blomster og slik et kort ville medført). Jeg føler jeg er litt enig med de andre nå i ettertanke, da det er selve "liker hun meg/liker han meg"-mysteriet som er så pirrende for oss mennesker, så da burde jeg kanskje være i nærheten av henne når jeg forteller det? Jeg kunne dog. ha sendt indirekte noen førjuls gaver til tre-fire av de sykepleierne jeg har knyttet sterkest bånd med, og skrevet noe litt mer flørtende og hintene til hun jeg liker. Hva synes dere? Kunne jo funket utrolig bra, og det ville vært veldig indirekte og diskré, men slik at hun skjønte jeg kanskje hadde noen følelser på lur. Vet ærlig talt ikke jeg! Endret 25. november 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Da har jeg lest hele posten. Står fortsatt ved det jeg sa at du burde be henne ut. Det er en som kommenterte over at hun er i allefall 22, dette trenger ikke stemme; hun kan fortsatt være i praksisperiode. Uansett kan du være en voksen 18åring og hun en "yngre" 22åring. Det vet du som har hatt kontakt med henne bedre enn noen annen. Jeg mener i allefall at alder ikke er noen hindring:) Mitt beste svar er å rett å slett si til henne noe i denne duren: Jeg vet vi ikke kjenner hverandre veldig godt, men jeg synes du virker som en kjempetrivlig jente som jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Nå har jeg desverre bare hatt muligheten til å bli kjent med deg under; ikke de beste omstendigheter, så jeg vil svært gjerne få muligheten til å bli bedre kjent med deg under litt bedre omstendigheter :-) Noe sånt i allefall. Du kjenner henne bedre enn meg Uansett må du bare hoppe i det, det kan nok føles utrolig skummelt ut, men som jeg sa i første svar: Et nei er bedre enn å aldri vite. Du sier selv du er en kjekk gutt, så jeg er sikker på at det løser seg bra Lykke til! Takker for motivasjonen! Ganske så sant det du sier, men jeg må bare ta meg tid til å tenke over hva jeg skal gjøre. Tusen takk! Man kan ikkje bli sammen med pasienter når man har eit pasient - pleier forhold, men etter at det er slutt så er det meg bekjent fritt fram ( Kan sjølvsagt variere frå yrke til yrke, men som sjukepleier meiner eg det er slik ). Men som eg sa først, spør om ho vil ta ein kopp kaffe for å snakke sammen. Dersom dokke fra før av har hatt mangen samtaler vil ikkje det verke unormalt, er veldig mangen pasientar som tar kontakt med pleierar / legar ein har vert borti gjennom harde tider. Men ver også forberedt på at ho rett og slett vil seie nei pga tidlegare forhold, men det er betre å få nei enn å ikkje vite kva som kunne ha vert! Ein kjem seg ingen vei utan å ta ein sjangse iblant! Edit: Ho kan fortsatt vere 21 og ferdig utdanna, sjukepleier utdanning er på 3 år. Det stemmer forøvrig at ho og kan vere i praksis, første året er Aldersheim, så altså ikkje 18, andre året er på kirurgiske og medisinske avdelingar samt spesial poliklinikker ( Om ho er i praksis er ho altså på andre året ), tredje året er innan psykiatri. Ref: http://www.bergendsh.no/default.asp?k=2&id=5 Nja, jeg tror virkelig ikke at de er vandt til å få kaffeforespørsler og annet fra tidligere pasienter der oppe for å være helt ærlig. Jeg aner virkelig ikke hvordan hun ville tatt det, det er det som gjør meg så usikker på en slik forespørsel Takker for tilbakemelding! Neste gang hun spør om det er noe mere hun kan hjelpe deg med, så kan du spør etter nummeret hennes. Hva er det verste som kan skje? Du får et nei, and life goes on ... Nja, jau. I teorien jo, men i hjertet: nja, it will sting a bit. Endret 25. november 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Ser ikke det vanskelige i dette, hadde jeg vært deg tror jeg at jeg ville gjort det så enkelt som om at jeg hadde dratt tilbake til jobben hennes og sagt: "Det er forresten en ting til jeg lurer på. Hvis jeg hadde spurt deg om vi skulle finne på noe en dag, hva ville du ha ønsket at vi hadde funnet på?" Nei, jeg tenker ikke på noen seksuelle ting her, bare så det er nevnt PS: Fint å høre at du ble kvitt kreft-faenskapet! Endret 25. november 2011 av Nickless 1 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Ser ikke det vanskelige i dette, hadde jeg vært deg tror jeg at jeg ville gjort det så enkelt som om at jeg hadde dratt tilbake til jobben hennes og sagt: "Det er forresten en ting til jeg lurer på. Hvis jeg hadde spurt deg om vi skulle finne på noe en dag, hva ville du ha ønsket at vi hadde funnet på?" Nei, jeg tenker ikke på noen seksuelle ting her, bare så det er nevnt PS: Fint å høre at du ble kvitt kreft-faenskapet! Hehe! Ja, sant dette. Nei, faen. Må bare gjøre noe sånt! Intet valg! Konfronter henne or not, og jeg vil konfrontere henne! Takk! Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Nå fant jeg ut hvor i Ålesund hun bor og navn 1 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Nå må du gro deg et par baller og spørre om hun vil være med på en kopp kaffe neste gang dere møtes. (Sykepleiere er vel forøvrig minst 22 år, da det er en 4-årig utdanning etter VGS så vidt meg bekjent.) Dette er feil. 3 år vidergående og 3 år Universitet/Høgskole. Studerer man uten pauseår er man ferdig som 21 åring. Jeg er selv sykepleier! Til deg TS: Jeg hadde likt om du gav meg en lapp eller noe, hvor det sto nummeret ditt. Så kunne jeg valgt selv om jeg ville tatt kontakt eller ikke Du kan si noe ala: "Hvis du vil ta en kaffe eller noe en dag:)" og så gir du henne lappen, sier adjø og går Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Nå må du gro deg et par baller og spørre om hun vil være med på en kopp kaffe neste gang dere møtes. (Sykepleiere er vel forøvrig minst 22 år, da det er en 4-årig utdanning etter VGS så vidt meg bekjent.) Dette er feil. 3 år vidergående og 3 år Universitet/Høgskole. Studerer man uten pauseår er man ferdig som 21 åring. Jeg er selv sykepleier! Til deg TS: Jeg hadde likt om du gav meg en lapp eller noe, hvor det sto nummeret ditt. Så kunne jeg valgt selv om jeg ville tatt kontakt eller ikke Du kan si noe ala: "Hvis du vil ta en kaffe eller noe en dag:)" og så gir du henne lappen, sier adjø og går Kanskje jeg skal prøve det Hva hadde du gjort om du hadde hatt følelser for personen da, og han var 18 år og du f.eks 21-25?! Hypotetisk. Må inn i huet hennes. Endret 25. november 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Får faen meg ikke sove heller nå. Dette er jo helt sløkket! Tenk hvis hun er 25 elns. Får hun ikke ut av hue! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Flink. Flinkere. FlinkeFreddy Jeg kom på årets ide! Helt alene. Delvis stjelt av en tilbakemelding fra noen poster siden. Du kjøper en bukett med roser. Denne tar du med deg inn på sykehuset der hun jobber (når hun er på jobb) og gir denne til henne. Dette kan skje med det utgangspunkt at det er ganske vanlig å gi blomster til omsorgspersonellet etter ulykke, sykdom etc. Da vil du med en gang se en reaksjon. Jeg tipper reaksjonen blir en form for glede, overraskelse eller noe sånn. Da er du i en perfekt situasjon til å spørre om hun vil noe mer. I stedet for å "tilfeldigvis" møte henne og spørre rett ut. Da kan det muligens bli misforståelser, eller andre ting kan gå galt. Si ifra når du har snakket med henne! Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Får faen meg ikke sove heller nå. Dette er jo helt sløkket! Tenk hvis hun er 25 elns. Får hun ikke ut av hue! Hvis du har navnet hennes kan du jo søke henne opp på nettet å finne ut hvor gammel hun er. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kjekk tråd, og kult om det faktisk er noko der. Men eg tvilar. Lenke til kommentar
Judge Judy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Du har navnet hennes og vet hvor hun bor. Søk henne opp i skattelistene (fra tidligere år, slik at du slipper logge inn med MinID), der står fødselsåret hennes Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Oi. Jeg som trodde jeg ikke kunne føle sympati for moderatorer. Hahaha xD Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Får faen meg ikke sove heller nå. Dette er jo helt sløkket! Tenk hvis hun er 25 elns. Får hun ikke ut av hue! Hvis du har navnet hennes kan du jo søke henne opp på nettet å finne ut hvor gammel hun er. 1986. Jeg kan like så godt glemme det! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 1986. Jeg kan like så godt glemme det! Tsk! Det skiller meg og kona litt over 6 år og det har aldri hindret oss, søsteren min og mannen hennes er det også en forskjell på 10 år, husk det finnes kvinner som tenner på yngre menn, jeg tipper at du er en av disse heldige Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Får faen meg ikke sove heller nå. Dette er jo helt sløkket! Tenk hvis hun er 25 elns. Får hun ikke ut av hue! Hvis du har navnet hennes kan du jo søke henne opp på nettet å finne ut hvor gammel hun er. 1986. Jeg kan like så godt glemme det! He he, ble hun plutselig for gammel for deg nå? Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 (endret) 1986. Jeg kan like så godt glemme det! Tsk! Det skiller meg og kona litt over 6 år og det har aldri hindret oss, søsteren min og mannen hennes er det også en forskjell på 10 år, husk det finnes kvinner som tenner på yngre menn, jeg tipper at du er en av disse heldige Tusen takk for et nytt pust med motivasjon! Kan ikke la meg ødelegge av en dum aldersforskjell! Klarer ikke lenger å trimme slangen en gang - etter tre uker! Nei, vettu'hva! Her må saker og ting bli gjort! He he, ble hun plutselig for gammel for deg nå? Haha! :!: Neineinei, overhodet ikke! Jeg bare fikk følelsen av å være sjanseløs. Ble veldig i tvil om jenter, og da spesielt sykepleiere, faktisk kan bli forelsket i noen som er yngre enn dem. Men hva er vel aldersforskjell oppimot kjærlighet? Endret 26. november 2011 av Adulf Ordtitter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå