Rolf Kristensen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 D/S Børøysund Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ett arkivbilde fra 24 mars 2009 som har fått en justering i PS. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Fint at se det gamle dampskib i fuld fart og ved vintertide. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Et greit og fint dokubilde av en praktfull båt! Stilig med røykstripen! Hadde tålt en enda nærmere titt denne..! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Fint bilde av en gammel ærverdig dampbåt, nesten som man blir satt 100 år tilbake. Ville hatt mer luft i båtens retning og noe mindre bak. Denne hadde også utmerket gjort seg i s/h med litt fiks behandling. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 En herlig liten damper dette. Et bra bilde syns jeg men etter min smak ville jeg hatt mindre vann under og bak og selvfølgelig mer foran bauen. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ok foto av en gamel traver, men ville nok plassert den i nedre venstre gyldne snitt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) For og gå mot strømmen Jeg hadde faktisk midtstilt båten i dette bildet, dønn i senter, klipp bort litt i bunn og på venstre side. Jeg tok meg friheten og lagde en utgave av hva jeg mente, hvis du vil at jeg skal fjerne bildet så gi beskjed. Edit: grunnen for at jeg synes dette blir bedre er hovedsakelig at motivet er av eldre årgang og burde få samme klassiske utsnitt som båtene fikk den gangen Endret 24. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Tusen hjertelig takk til dere alle sammen for hyggelige kommentarer og velmente råd og tips som jeg tar til etteretning. Personlig så er jeg nok mest fortrolig med det utsnittet jeg har valgt her pr. nå Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Et godt jobb i ps med fint nostalgibilde fra arkivet. Mørketia nå så vi får se i arkivet og drømme om lysetia som kommer etter nissen levert gaver...? God helg Rolf med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg