BergenBoy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hei dere. Jeg har nå koblet til pc-en min til tv-en, men jeg får ikke slått av bildet på skjermen (altså skjermen). Jeg vil bruke tv-en min som skjerm, men nå har jeg på en måte 2 skjermer.. hjelp! hvordan får jeg den slått av??? BTW! NB! VIKTIG! jeg driter i om dette er feilt forum eller ka F*** noen av dere vil oppnå med å fortelle det til alle. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvis du bruker windows 7 kan du trykke windowsknapp + p et par ganger til det står 'Projector only' Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 http://lmgtfy.com/?q=how+do+I+turn+of+my+laptop+screen treff #3 gir deg svaret The function key plus the F8 key. The "function" key plus (at the same time as) the F8 key ... it should toggle through 3 settings ... one is the laptop display only, one would be both the external and the laptop, and one should be external only - with the laptop screen black. Btw, hvis du som meg bruker laptoppen som en HTPC og har lyst å klappe den sammen uten at den skrur seg av, så finnes den innstillingen under strømstyring. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 fn+f8 slår kun av lyd hos meg, så dette varierer nok noe fra merke til merke. Win+P derimot funker på alle maskiner med vista eller 7 Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Gå inn på menyen for skjermoppløsning og velg at TVen skal være den eneste skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå