Gå til innhold

Kan Agility 3 klassifiseres som et "dårlig" produkt?

dracula

Anbefalte innlegg

Jeg har en Agility 3 disk som jeg har hatt diverse problemer med. Og leser man rundt på OCZ forumet, så virker det å være en bråte med folk som har lignende problemer med produktet.

Merkelig at de fortsetter å selge noe som tilsynelatende er et produkt med "mangler". Slik det er nå så får de jo bare misfornøyde kunder.

http://www.ocztechnologyforum.com/forum/forumdisplay.php?254-Vertex3-Agility3-Solid3-and-Synapse-caching-drive-support-and-discussion-forum

Bare på førstesiden så er det 6-7 stykker som klager over dette produktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vudert å kjøpe en slik, blir litt usikker nå...

har du lastet ned den siste firmwaren 2.09?

siste firmware er 2.15. Jeg kan i hvertfall ikke anbefale Agility 3 (og sannsynligvis andre SandForce produkter, uten at jeg skal uttale meg om dem spesifikt). Når det er 7 temaer kun på førsteside som klager over produktet, med tilnærmet samme problem, uten at det har blitt tatt tak i på en skikkelig måte, så syns jeg det sier litt av hvert om OCZ og produktene deres.

Lenke til kommentar

har vudert å kjøpe en slik, blir litt usikker nå...

har du lastet ned den siste firmwaren 2.09?

siste firmware er 2.15. Jeg kan i hvertfall ikke anbefale Agility 3 (og sannsynligvis andre SandForce produkter, uten at jeg skal uttale meg om dem spesifikt). Når det er 7 temaer kun på førsteside som klager over produktet, med tilnærmet samme problem, uten at det har blitt tatt tak i på en skikkelig måte, så syns jeg det sier litt av hvert om OCZ og produktene deres.

ja da så, blir vell å se på noe annet da

Lenke til kommentar

etter at jeg oppdaterte til firmware 2.15 på min vertex 3( ca 1 måned siden)så har jeg ikke fått en eneste blåskjerm,eller at maskinen har låst seg,og maskinen min står på døgnet rundt,kun restart ved win updates.

med firmware 2.09,så gikk det maks 3 dager mellom hver blåskjerm.

så virker som at alle problemer har blitt borte med nyeste firmware

Lenke til kommentar

Vel, jeg har oppgradert til 2.15, uten at det har løst problemet for min del. Jeg får ikke BSOD, så problemet mitt er ikke relatert til operativsystemet i det hele tatt. Problemet mitt er at disken slutter plutselig å fungere hver andre dag, og da finner ikke Bios disken heller. (Hvis jeg kobler disken til en annen pc, så finner heller ikke denne pc-en disken)

Jeg har siste Bios version, og siste firmware versjon. Har forsøkt forskjellige SATA porter, uten at det hjelper. Og leser man på forumet til ocz så ser man at flere fortsetter å slite selv etter å ha oppgradert til 2.15.

Lenke til kommentar

ok,trodde at alle problemene ble borte med nyeste firmware jeg,har ikke besøkt ocz forumet etter at mskinen min startet og fungere skikkelig,men var rimelig ofte inne på forumet før,og rimelig frustrert,har sikkert hatt nermere 100 blåskjermer pga disken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...