Petterboy95 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 har sotte opp dem , å syns det va bra bass og alt , ska slå på i dag , å da skjem det ikke nå bass av basshøyttaleren :/ hva kan ha skjedd ? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dårlig kontakt? Ta fra hverandre og sett opp på nytt. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Dårlig kontakt? Ta fra hverandre og sett opp på nytt. sotte opp riktig ja : ) e ikke nå ledninga te bassen heller så , men va en innstilinger som æ endra på å no riste det i huset igjen <3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Kanskje ein sikring som er gått. Kva anlegg er det? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dårlig kontakt? Ta fra hverandre og sett opp på nytt. sotte opp riktig ja : ) e ikke nå ledninga te bassen heller så , men va en innstilinger som æ endra på å no riste det i huset igjen <3 Og jeg ler så jeg rister ... det er lett å leve seg inn i hvordan det høres ut hos deg når du beskriver det så levende Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Dårlig kontakt? Ta fra hverandre og sett opp på nytt. sotte opp riktig ja : ) e ikke nå ledninga te bassen heller så , men va en innstilinger som æ endra på å no riste det i huset igjen <3 Og jeg ler så jeg rister ... det er lett å leve seg inn i hvordan det høres ut hos deg når du beskriver det så levende haha : ) bra lyd for pengan va det <3 mamma e vist lei av bassen allerede xD men hu får rist sæ igjennom det Kanskje ein sikring som er gått. Kva anlegg er det? takk for hjelp , var heldigvis bare en innstilling, er corsair http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622397#info Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 haha : ) bra lyd for pengan va det <3 mamma e vist lei av bassen allerede xD men hu får rist sæ igjennom det Men hun slipper jo å kjøpe seg massasjestol. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 haha : ) bra lyd for pengan va det <3 mamma e vist lei av bassen allerede xD men hu får rist sæ igjennom det Men hun slipper jo å kjøpe seg massasjestol. haha så sant så sant : ) så fatte itj ka hu klage over x ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå