Muggkaare Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Gikk igjennom denne tråden, noen anmeldelser, youtube-videoer, bilder og litt forskjellig. Valget falt på Samsung Galaxy S II, hvit. Hun stakk og kjøpte før jobb i dag. Takk for all hjelp. 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Pris: Samsung S2 får du nå for 1,- krone på Expert med ett års binding og Komplett Medium abonnement. Da betaler man 200 kroner ekstra i måneden for telefonen det første året, altså 2401 kroner. Men det fordrer jo at man har behov for et Medium abonnement. Hvis ikke må man legge til fordyrelsen av abonnementet i forhold til det man ellers ville valgt. Nå vil jeg si at du har glemt en viktig faktor. Du må rett og slett regne annerledes, og regne merkostnaden ved et abonnement hos telenor med binding i forhold til det rimeligste alternativet som gir tilsvarende verdi uten binding.. Eksempelvis gir Folkepakka til One Call faktisk mer enn Komplett M, og det til en pris på 199,- i mnd. Det vil si at den reelle prisforskjellen her utgjør kr 250,- i mnd. Det er nok flisespikkeri egentlig, men jeg mener det er verdt å få med. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fair nok. Det gjør dog ingen forskjell på SGS2 og iPhone, førstnevnte blir billigere uansett. Geir 1 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 er det ingen som har tatt for appstore vs android market? iphone har et større og bedre utvalg i apps enn det android har å tilby. både av nyttige og unyttige apps. Har selv hatt Android i 2 år nå. Og kan ikke akkurat si at android market florerer med spennende/artige apps. Noe jeg opplevde når jeg hadde ipad. Syns at det er utvalget som er det største ankepunktet sett bort ifra personlisering. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det var vel et ankepunkt som etter min mening ikke er gjeldene lengre.. finner du ikke den samme appen på android market er det nesten garantert at du finner en fullgod erstatter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå