Jonasphilipe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Nå har det seg sånn at min gode medhjelper har mistet recordingsprogrammet sitt og trenger noen som kan rippe av del 2. på programmet Jeg var med på altså fra 9:57 og utover:) har tv2sumo ab. så de som skal rippe får lånne det til og bruke til dette og belønningen blir linking eventuelt ha banner på siden min (JonasPhilipe.no) godt besøkt og til de som lurer så vil Jeg ha den på Youtube.com eller Vimeo fordi at Jeg kan bruke den på bloggen min du kan selv velge om du vil sende meg filen eller og du vil laste den opp selv på vimeo eller Youtube.com noen som kunne hjelpet meg? såfall så send svar på denne tråden:) trenger dette helst i dag. og vis du ikke ønsker linking så kan sikkert finne andre metoder for belønning. Endret 28. desember 2011 av Jonasphilipe Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Kontakt på pm såfall:) Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Fortsatt ingen som kan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå