Gå til innhold

Hva kan jeg forvente å få for lite brukt 500D med batterigrep?

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvilken pris er fornuftig å be om for det kameraet? Skal selge og nedgradere til et jeg faktisk gidder å ta med ut av huset. Litt ekstra må jeg vel få når batterigrep følger med og to batterier!

Takk =)

Edit: Sjekket på finn.no, og om jeg tar 3500 for et lite brukt 500D med batterigrep, ekstra batteri og fjernutløser så er ikke det så altfor gale. Hva sier dere?

Endret av medisinOmsider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at du kan ikke bruke Finn som en referanse for hva du kan regne med å få for kameraet. Kun en indikasjon på hva de som prøver å selge fabulerer om å få. Sjekk heller denne siden, som inneholder en mer realiskt oversikt.

I følge den listen, så kan du ikke regne med noe mer enn 3000,- for hus med kit-objektivet. Om du kan regne med å få 500 for grepet tvielr jeg på. Kanskje du er heldig og får 300 for det. Ekstra batteri kan du ikke regne med å få noe som helst esktra for hvis du bundler det med kamera.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Støv på sensorer er ganske normalt, et fotobutikk tar noen hundrelapper for og rense den.

Du vil finne ganske mye støv på sensoren, enkleste måte og finne det på et og sette blender f/22, 18mm og ta et bilde av en grå/hvit vegg, da vil støvet bli veldig fremtredende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...