Astrid E. Saltveit Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 I all sin prakt... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Flot nærbillede af valmuen. Kraftige farver og god skarphed. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nesten som en ferdigpyntet kake der i midten! Knallfint på blomsten ble dette! Bakgrunnen ble vel et lite antiklimaks muligens, et slags litt for tamt uttrykk der. 4'er uansett! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 En delikat kake i senter sirlig innpakket i mykt silkepapir er det første som slår når jeg ser dette bilde. Fokuset er upåklagelig, fargene er vakre. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Vakker fargesammensetning og jobben med bakgrunden har du gjort bra. Kanskje litt mer kontrast i det røde. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Veldig skarpt og godt bilde med flotte fargar! Hadde ei same sorten i bedet eg og, men den hang nok litt med nebbet Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 En meget fin og skarp presentasjon av denne utrolige skapelsen Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Synes du har gjort det som kan gjøres for å få mest mulig ut av dette motivet. Bakgrunnen vet jeg ikke hvordan var, slik den fremstår her fungerer den fint og er nøytral i forhold til hovedmotivet. Hele blomsten er veldig godt gjengitt hvor hver valør i det røde er tatt vare på uten at fargen brenner ut, flott arbeide med å balansere dette. Kan ikke finne noe å sette fingeren på her. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Superskarp og flott denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg