Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Appcrash - reformatering - PCen funker ikke - HJELP PLEASE!

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Så jeg har da en gaming rig som jeg bygde i sommer.

Har fungert helt fint, ingen problemer.

Spilte da WoW her om dagen, da den plutselig fikk en haug med WoW error crashes, og andre appcrashes som f.eks explorer. Det førte til at PCen slo seg av.

Så, jeg prøvde å skru på PCen igjen, men den hang ved (jeg bruker windows 7) den windows logoen skulle samle seg og bli til windows logoen. Om dere skjønner...

Så jeg tenkte å la Pcen få hvile en hel dag.

Neste dag så kunne jeg logge inn. Startup screen og alt var der.

MEN! skjermen var svart etter det. Det var explorer.exe som ikke lenger funket.

Jeg fikk en appcrash.exe om at explorer crasha osv. Så jeg prøvde å åpne task, for å åpne explorer igjen uten nytte.

(1)Tenkte at jeg kunne reformatere den, siden jeg like gjerne kunne få slettet noe.

Så det gjorde jeg. Slettet alt sammen.

Da prøvde jeg å installere den med den samme windows 7 CDen som jeg brukte tidligere.

Det gikk ikke. Den ville ikke installere mer. Jeg fikk en slags install error, og dette sto (jeg legger også ut bilde): Windows cannot isntall required files. Make sure all files required for installation are availble, and restart the isntallation. Error code et eller annet, det kan du se på bilde.

(2)Så siden ikke det gikk, prøvde jeg å installere windows vista istedenfor. (begge windowsene jeg brukte var av ultimate 32bit)

Men under halvveis ca så fikk jeg bluescreen. Sto masse om at noen hardware eller software var ødelagte eller lignende. Det får du også se på bilde.

(3) Så nå siden jeg ikke har noen OS, så får jeg vel heller ikke skrudd på PCen. Da det står BOOTMgr missing. Det får du også se på bilde.

Bilder er her vedlegg.

Legg merke til at jeg har skreve 1,2 og 3. Det er da bildetekstene.

(1) post-195509-0-65455200-1322145638_thumb.jpg

(2) post-195509-0-92880600-1322145671_thumb.jpg

(3) post-195509-0-30496500-1322145688_thumb.jpg

Trenger stor hjelp!

Håper på svar!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...