Orwandel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Catalyst 11.11a performance driver Back Last Updated 11/21/2011 Article Number GPU-38 AMD Catalyst 11.11a performance driver features: Elder Scrolls Skyrim o Improves performance 2-7% on single GPU configurations o Resolve corruption seen when enabling Multi-Sample Anti-Aliasing on the AMD Radeon HD 6970 Series o Disables CrossFireX (to resolve negative scaling and image quality issues seen when CrossFireX is enabled) § AMD is continuing to work on a CrossFireX solution for Skyrim – as soon as it’s ready we’ll make it publicly available http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/Catalyst1111aperformance.aspx Testing as we speak. Endret 24. november 2011 av Orwandel Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Venter på dette punktet. § AMD is continuing to work on a CrossFireX solution for Skyrim – as soon as it’s ready we’ll make it publicly available Venter på dette punktet. § AMD is continuing to work on a CrossFireX solution for Skyrim – as soon as it’s ready we’ll make it publicly available Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har ikke Crossfire, så jeg lasta ned tvert. Men stakk på trening, så har ikke sjekka ennå Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Trenger vel ikke CF til skyrim anyways... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Trenger vel ikke CF til skyrim anyways... 5760x1080 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det heter AMD nå, ikke ATI. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hjelp! Har to gamle Ati HD 4870-kort i cf, men møtte stadig problemer med ctd og feilmeldingen: "Skjermdriverne sluttet å virke, og er tilbakestilt. Det var et problem med amdkp et eller annet...." Dette var med 11.11 versjonen av catalyst. Nå har jeg nettopp installert 11.12. og problemet er større enn noensinne - spillet fryser nesten hvert sekund, mange ganger, før det blir ctd. Noen som har lignende erfaringer??? Jeg blir sprø av hvor ustabilt spillet er.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå