iNeo Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Heisann. Fikk ett RMA skjermkort av EVGA da mitt orginale gikk i stykker ved faulty BIOS update fra EVGA. Etter noen uker med det nye skjermkortet har jeg fått ekstremt mye artifacts. Noen av dere som vet hvordan jeg kan løse dette? Endret 24. november 2011 av iNeo Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Vel Sviver vifta på skjermkortet? Overklokka skjermkortet ? Prøvd å underklokke? evnt gjør som med det forrige kortet? (dvs RMA) 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Vel Sviver vifta på skjermkortet? Overklokka skjermkortet ? Prøvd å underklokke? evnt gjør som med det forrige kortet? (dvs RMA) Når jeg setter hastigheten til 85% spinner vifta klokkerent Underklokking har jeg prøvd, helt ned til minimum. Fremdeles artifacts (fra 797MHz ned til 400MHz, samme med memory og shader, ikke tuklet med volten) RMA er det siste jeg vil gjøre da postgangen til Tyskland er.. treg.. Har også prøvd å resete BIOS på hovedkort Og installere 285.62 på nytt Flere råd og tips? Takker så mye Phyltre. Endret 25. november 2011 av iNeo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå