Greven22 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvorfor funker ikke USB portene mine på ASUS av78x-x hovedkortet..?? De står oppført i enhetsbehandling.. og jeg har enabled dem i BIOS..!!! jeg har oz installert SP1 ja jeg kjører XP tra la la Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Windows drivere? Har du ikke installert det allerede så installer de du finner på cd'n som fulgte med eller last ned fra Asus's hjemmeside. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Virkelig innformerende topic må jeg si Følger tipset fra overstående post Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 tror ikke det har noe med windows å gjøre.... Fordi de ligger i WinXP enhetsbehandling USB greiene sorry for dårlig topic!!! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 [ikke noe med vindows å gjøre? Kjører du linux?] Du kan prøve å: -fjerne de fra enhetsbehandling -restarte -problem borte? Ja/Nei? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 GREIT så var det dårlig topic! Jeg kjører Windows XP Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hm... har du hund med løpetid eller noe? Hold den unna USB-portene isåfall, hvis dem er så "fucka"... (Sorry, kunne ikke dy meg...) Åssen USB-porter er det snakk om? Alle sammen, de som står fastlodda på hovedkortet eller de som følger med i en sånn brakett-ting? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Windows drivere? Har du ikke installert det allerede så installer de du finner på cd'n som fulgte med eller last ned fra Asus's hjemmeside. Har du prøvd dette først? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 hmm har prøvd det jah.. Men vet du hva ? DET FUNKER FORTSATT IKKE Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hmm har prøvd det jah.. Men vet du hva ? DET FUNKER FORTSATT IKKE Kunne nok spart et par linjer der . . . . . . . . . . . . Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 har noe av det samme problemet, men siden jeg ikke har andre porter en USB, så kommer jeg ingen steder. Jeg sjekka på ABIT sine hjemme sider (mitt HK), og de sier at feilen ligger i at jeg har installert både ABIT OG Intel siden drivere, og at de da kræsjer, noe som virker å være riktig, siden jeg drev å installere USB driverne når det kræsja. Sjekk FAQ på Asus sine sider, du finner sikkert noe der. Men jeg legger med linken til ABIT sin løsning, det kan jo hende det hjelper det litt: http://202.168.194.118/abit/upload/faq/usb...xp/usb2-it7.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå